اخبار روزعمومی

فال روزانه ابجد خود را از اینجا بخوانید! | طالع هر ماه!

فال ابجد یکی از فال های معروف و محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود.

فال ابجد یکی از محبوب‌ترین فال‌ها است که افراد زیادی به آن علاقه دارند. این فال، قدمت زیادی دارد و گاهی افراد آن را به زمان دوران پیامبر دانیال و یا دوران امام جعفر صادق نسبت می‌دهند. متن فالابجد منتشر شده در تاریخ ۲۷ شهریور سال ۱۴۰۲ را در ادامه می‌توانید بخوانید.

متولدین فروردین

علامت ابجد شما:  آ د ب

نشانه خوبی داری بالاخره به چیزی که میخوای میرسی از کسب و کار، فروش و شراکت بهره مند می شوید و مشکل و مشکل شما حل می شود. اگر به دنبال مال حلال هستید، کارت شما روز به روز بهتر می شود. اگر قصد سفر دارید از این مزیت بهره مند خواهید شد. اگر مسافر داشته باشید به سلامت برمی گردند. اگر تا الان گره یا مشکلی در زندگی شما وجود داشته باشد، حل شده و از این به بعد زندگی زیبایی خواهید داشت.

متولدین اردیبهشت 

حروف ابجد شما: ج د ب

فال در حال حاضر خوب نیست، بهتر است نیت خود را کنار بگذارید. کسی سعی دارد شما را فریب دهد، مراقب باشید فریب او را نخورید. شما نمی توانید همه را دوست خود خطاب کنید، برخی افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را بپذیرید تا آسیب نبینید. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز صبر کنید تا وضعیت بهبود یابد.

فال روزانه ابجد خود را از اینجا بخوانید! | طالع هر ماه!

متولدین خرداد

علامت ابجد شما: ب د آ

تلاشت واقعاً خوب بوده، اما بهتر است از هدفی که قصد داری دوری کنی. آن کار پشیمان‌کننده و افسرده کننده خواهد بود و نباید آن را انجام دهی. یک فرد با روحیه منفی به تو دشمنی دارد، بنابراین باید از او مراقب باشی. اخیراً کارهایت خوب پیش نرفته بوده، اما اگر صبور باشی، احتمالاً در آینده موفق خواهی شد و به هدفت خواهی رسید.

متولدین تیر

علامت ابجد شما: ب ب ج

این نیتی که داری برایت فایده ای ندارد. بهتر است از این تمایل دست بردارید. از کارهای بد و حرام بپرهیز، به حلال بسنده کن. اگر به افکار و نیات خود توجه کنید، کارت گشایش خوبی خواهد داشت. در زندگی صبور باشید و به خدا امیدوار باشید.

متولدین مرداد

ابجد علامت زودیاک شما: آ‌‌ آ ‌آ‌

به زودی گره کارت باز می شود و به هر چیزی که می خواهید می رسید. ممکن است به زودی فردی به خانواده شما اضافه شود. شما دوستان خوبی دارید، در صورت لزوم با آنها مشورت کنید. تا حدودی از شر افراد بدخواه در امان باشید. در چند روز آینده خبرهای خوشحال کننده ای خواهید شنید. اگر آرزو یا نیتی داشته باشید به آن خواهید رسید. در کارتان به خدا اعتماد کنید تا کارتان درست شود. رازت را به کسی نگو مراقب باشید و از شر بپرهیزید. به اذن خدا به زودی به آنچه امید دارید می رسید.

برج ابجد

متولدین شهریور

ابجد علامت ابجد شما: ج ب ج

ظاهرا روزهای خوبی رو پیش رو داری! این روزها آرزوهات به دستت میاد و خبر خوشی هم بهت می‌رسه که شاد و خوشحال میشی. اما برای رسیدن به خوشبختی و موفقیت، با چالش‌ها و خصومت‌ها همراه خواهی بود، به خصوص با یک زن بلند قد و باریک اندام که با تو مخالفت می‌کنه. پس مراقب باش که اوضاع بدتر نشه.

همچنین، از پول و درآمد حرام کاملاً پرهیز کن، چون بلایی بر سرت میاد و شکست‌هایی رو به دنبال خواهد داشت. با این حال، آینده‌ی روشنی پیش‌رویت داری، پس در کارهایی که می‌خواهی انجام بدی، خودت رو با اطمینان و مثبت‌اندیشی مجهز کن.

متولدین مهر

علامت زودیاک شما: ب آ آ

طالع بینی نشان دهنده سلامتی و رفاه برای شماست. اگر قصد سفر دارید، مکان را تغییر دهید، شغل خود را تغییر دهید، مطابق آن عمل کنید، به نفع شما خواهد بود. از دیگران غفلت مکن و به کار خودت مشغول باش تا آنچه را که خداوند برایت شایسته می‌داند برای تو نیز پیش بیاید.

متولدین آبان

علامت زودیاک شما: ب ب ج

این نیتی که دارید، هیچ نفعی برای شما ندارد. بهتر است از این خواسته دست بردارید. از کارهای بد و حرام پرهیز کنید و به طلب حلال قناعت کنید. در کارهایتان، با مراقبت از افکار و نیات خود، گشایش و خوبی خواهید یافت. صبر در زندگی بسیار مهم است و باید به خداوند امیدوار باشید.

متولدین آذر

ابجد علامت زودیاک شما: ج ب ب

آنچه را که از خدا می خواهید به دست خواهید آورد، اما در عین حال باید به عهد خود وفادار باشید و از آنچه وعده داده اید فراتر نروید. اگر فکر و ذهن خود را یکی کنید و در امور به خدا اعتماد کنید به هدف خود خواهید رسید. یکی از نزدیکان شما دلش برای شما تنگ شده است، بی اعتنایی کنید و به کار خود مشغول شوید، به زودی به آنچه می خواهید خواهید رسید انشاالله.

متولدین دی

ابجد فال شما:  د د د

اگر نیت خوبی داشته باشی و به خواسته‌هایت پایبند باشی، خواسته‌ها و آرزوهایت به دستت خواهد رسید. یک روز در پیش رو، فرصت‌های جدیدی برایت باز خواهد شد که باعث سعادت و خوشبختیت خواهد شد. اگر قصد داری به سفر بروی یا در معاملاتی شرکت کنی، با اطمینان به این کار پرداخته و از آن بهره ببر. برای داشتن روابط خوب با دیگران، به آن‌ها اعتماد کن ولی هرگز راز خود را به هیچکس نگو. در زودترین فرصت، خبر خوشی به تو خواهد رسید.

متولدین بهمن

علامت ابجد شما: د ب آ

فال مشخص است. نگرانی را از خود دور کنید. همه چیز مطابق میل شما پیشرفت خواهد کرد. اگر چیزی را از خدا بخواهید، به آن خواهید رسید. مهم نیست که قصد سفر دارید یا قصد انجام معامله دارید، این برای شما مفید خواهد بود.

متولدین اسفند

علامت ابجد شما: آ ب ب

فکری که در ذهنت هست را رها کن و صبر کن تا در کارت روشنایی ایجاد شود. بی‌جا گفتگو و کوشش نکن. از بدی دوری کن و به امر و اراده خداوند تسلیم شو و فقط در راستای رضایت او تلاش کن. از دروغ پرهیز کن، زیرا برخی قصد تهمت زدن به تو را دارند. به دنبال باورهای فریبنده نرو و تلاشت را صرف راه خدا کن. چند روز دیگر، راه حلی برای مساله‌ات پیدا خواهد شد. صبور باش و به خداوند توکّل کن تا از بدی و سختی دور شوی و به آرزوهایت برسی، انشاءالله.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا