اخبار روز سینما

فال روزانه 26 مرداد پیش بینی سرنوشت بر اساس ماه تولد

فروردین:

شما احساس می کنید که رویاهای بسیار بلندپروازانه جزو بهترین اهداف شما هستند.

نیازی به کاهش توقعاتتان نیست. نکته مهم این است که خلاقیت خود را افزایش دهید و کارهایی را انجام دهید که از نظر روانی احساس خوبی داشته باشید.

چیزهایی که برای شما مهم هستند فرار نمی کنند. آنها اینجا هستند تا شما دوباره از انرژی و قدرت جدید خود مراقبت کنید.

اردیبهشت ماه:

امروز در خانه شما و همچنین در خانه شما در مورد مسائل شغلی شما کسوف رخ می دهد، بنابراین توصیه می شود خود را برای یک حرکت بسیار حرفه ای آماده کنید یا نقش خود را در جامعه تغییر دهید.

با این حال، هر یک از کارهایی که انجام می دهید اثرات غیرقابل پیش بینی بر فعالیت اعضای خانواده شما خواهد داشت زیرا این دو موضوع به هم مرتبط هستند.

پس به تنهایی تصمیم نگیرید. افرادی که بر تصمیمات شما تأثیر می گذارند را در تصمیمات خود بگنجانید.

خرداد:

امروز چیز جدیدی یاد خواهید گرفت که از نظر روحی و سیاسی برای شما مفید خواهد بود، اما کمی زمان می برد تا آن را از روی قلب بپذیرید.

کارهای اخیر شما کمی افق دید شما را باز کرده و به شما کمک کرده است که از منظری متفاوت به زندگی نگاه کنید. بنابراین شما ایده های جدید را جذب می کنید.

خوشبختانه، علایق جدید شما خواسته هایتان را به شما یادآوری می کند، به شما اطلاع می دهد و به زندگی شما معنا می بخشد.

تیر:

امروز، نشانه شما بیش از هر علامت دیگری به ماه حساس است، بنابراین در خانه هشتم شما – خانه تحول و دگرگونی – خسوف رخ می دهد و پریشانی عمیق عاطفی شما کشیده می شود.

این تأثیر عمیقی بر احساس شما نسبت به خودتان خواهد داشت و این تغییر حتی بر امور مالی شما نیز تأثیر می گذارد.

در نهایت، اگر می خواهید رازها را فاش کنید، این تحول برای شما مفید خواهد بود.

مرداد:

امروز، ماه بر خانه هفتم شما – خانه دوستان و همکاران شما – سایه کامل می اندازد و این رویداد کاملاً با خورشیدماه اسد مخالفت می کند.

بنابراین، تغییر و تحول در الگوهای دوستیابی ثابت شما ایجاد می شود.

خوشبختانه، هر چیزی که فعالیت های روابط شما را تغییر دهد، درآمد شما را افزایش می دهد و در نتیجه احساس بهتری نسبت به شغل خود ایجاد می کند.

شهریور:

اثرات خورشید گرفتگی امروز ممکن است فوراً برای شما آشکار نشود زیرا اثرات قدرتمند و ظریف آن را فقط می توان به صورت ناخودآگاه احساس کرد.

شما امروز از اهداف خود مطمئن نیستید زیرا دیگران آشکارا آنچه را که می خواهند به شما نمی گویند. این حلقه های ذهنی بی پایان را از زندگی خود حذف کنید و از زندگی لذت ببرید.

تأثیر استراحت بر روی شما در حال حاضر بسیار بیشتر از انجام یک کار خاص است.

مهر:

امروز روز عشق است و کسوفی که رخ داده چیزهای شگفت انگیز زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

در حالی که ممکن است دیگران را واقع بینانه قضاوت نکنید، می توانید بهترین ها را در هر فردی ببینید.

به یاد داشته باشید که پشت ظاهر جذاب هر فردی، چیزهای پیچیده دیگری نهفته است و گاهی اوقات ممکن است این واقعیت چندان خوشایند نباشد.

آبان:

با وجود اینکه فکر کردن به خاطرات گذشته را متوقف کرده اید، باز هم احساس بی فایده بودن می کنید. اما اگر می خواهید از خود حمایت کنید، یادآوری افکار و ایده های قدیمی پاک کننده خواهد بود.

کسوف کردن ماه در برج دلو آینده‌نگر به شما این توانایی را می‌دهد که به سرعت آسیب‌های عاطفی قدیمی و منفی‌بافی مداوم درون خود را درمان کنید.

خوشبختانه، یک تجربه فوق‌العاده در زمان حال می‌تواند به شما کمک کند از گذشته خود جدا شوید تا بتوانید از عشق و محبتی که شما را احاطه کرده است لذت ببرید.

آذر:

شما بیش از حد معمول درگیر ماه گرفتگی هستید که در خانه سوم شما – خانه ارتباطات شما اتفاق می افتد.

حتی اگر دیگران بخواهند در مورد ایده ها و افکارشان با شما صحبت کنند، باید به نیازهای خود نیز توجه کنید.

برای زیباتر کردن زندگی خود، زمان بیشتری را به فعالیت های لذت بخش، مانند کار در باغ یا باغ خود، یا تزئین اتاقی در خانه خود اختصاص دهید.

دی:

اگر زیاد به جزئیات توجه نمی کنید،اعتماد کردن بیش از حد خود به دیگران می تواند شما را گمراه کند.

حتی اگر احساس ثروتمندی می کنید، عاقلانه است که در مقابل وسوسه خرج کردن پول در زمانی که ماه گرفتگی در خانه دوم مالی شما قرار دارد مقاومت کنید.

همچنین، نزدیکی و مجاورت به نپتون که در مه پوشانده شده است، افکار شما را گیج می کند و شما را به تصمیم اشتباه و خرید چیزی که واقعاً به آن نیاز ندارید تشویق می کند. چند روز صبر کنید و سپس گزینه های خود را دوباره ارزیابی کنید.

بهمن:

ماه گرفتگی کامل در علامت امروز شما باعث شد احساسات شما به اوج خود برسد. از یک طرف می دانید چه می خواهید و تا انتها معتقدید که لیاقتش را دارید.

از سوی دیگر، دیدگاه شخص دیگری در مورد زندگی شما می تواند زندگی شما را مختل و مختل کند.

مراقب باشید مسائل نگران کننده را پنهان نکنید تا رابطه شما تاریک نباشد. فاش کردن و صحبت کردن در مورد همه چیز یک استراتژی معقول برای کاهش استرس پنهان است.

اسفند:

شاید هنوز برای درک احساسات شما توسط دیگران آماده نیستید.

اما به یاد داشته باشید که نه گفتن یک برنامه بلندمدت برای تثبیت رابطه شما نیست.

اگر بحث های مهم را به تعویق می اندازید زیرا می خواهید ابتدا تصمیم خود را بگیرید، ابتدا باید این دیوارها را بشکنید و سپس تصمیم بگیرید.

با این حال، شما فقط امروز و فردا برگردید و این کار را انجام دهید. اما برای تبادل نظر، امروز بهتر از فردا است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا