اخبار روز سینما

فال روزانه 23 تیر 1402

به نقل از شمانیوز


فروردین

اجازه ندهید دیگران در امور خصوصی شما دخالت کنند. روابط خود را با دیگران به گونه ای تنظیم کنید که به استقلال خود یا دیگران خدشه وارد نشود. مشکلاتی که داشتید کم کم از بین خواهند رفت.

اردیبهشت ماه

به محض مشاهده برخورد یا برخورد احساسی از سوی دوست خود که بر خلاف عقاید شماست، مانند برق می پرید و واکنش های نامناسبی از خود نشان می دهید. باید در مقابل حوادث انعطاف پذیر بود و خود را با زمانه وفق داد.

خرداد

اتفاقاتی در رابطه شما با یکی از دوستانتان رخ خواهد داد که تاثیر منفی روی شما خواهد گذاشت. شما باید روحیه و افکار خود را بازسازی کنید و خود را با شرایط وفق دهید. نگران صحبت های دوستان و خانواده خود نباشید.

تیر

روابط عاطفی شما وسوسه ها و تردیدهایی را تجربه کرده اند که باید حل شوند. برای جلب اعتماد طرف مقابل راه حل های ساده ای وجود دارد که باید امتحان شود و به نتیجه برسد.

مرداد

چرا اینقدر عجله؟ شما باید با صبر و حوصله اجازه دهید تا شکاف ها و مسائل بین شما حل شود.

شهریور

داشتن یک رابطه خوب یک سرمایه ارزشمند و نوعی هنر است. کسی که توانایی برقراری روابط صحیح و موفق را داشته باشد در برنامه های خود موفق تر خواهد بود.

مهر

باید دلت را به روی دوستت باز کنی و او را به خانه دلت دعوت کنی. اگر غیر از این عشق چیز دیگری از شما می خواهد، حتما اشتباه کرده و راهش را گم کرده است. این موضوع باید برای او توضیح داده شود.

آبان

نباید تسلیم تنبلی شد. حیف که اراده ات مسموم و تباه شود با ویروس های تنبل. شما باید برای رسیدن به رویاهای خود تلاش کنید و از آینده نترسید.

آذر

فردی که ظاهراً نابالغ و زودگذر است. شیرینی، جذابیت و جذابیت خاصی دارد، اما پایدار و ارزشمند نیست. باید به خود زمان بیشتری بدهید تا با نگاه عمیق‌تر به دنبال خواسته‌های کامل‌تر بگردید. احساسات شما ارزشمند هستند، فقط عجولانه تصمیم نگیرید.

دی

موانعی وجود دارد که نمی توان به سرعت و به راحتی حل کرد. شما باید صبر و حوصله زیادی داشته باشید تا بتوانید به تدریج این موانع را از بین ببرید.

بهمن

فقط یک دوست یا یک شریک برای شما کافی است. اگر یک شریک سالم یا یک دوست واقعی پیدا شود، بقیه مراقبت خواهند شد. ما باید به آینده امیدوار باشیم.

اسفند

شما کسی را می شناسید که می تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد. مثبت یا منفی بودن این تغییر در زندگی شما به شما و انتخاب شما بستگی دارد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا