اخبار روز سینما

فال حافظ امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه آیین رحمت را نیز می شناسیم

فال حافظ امروز یکشنبه 23 اردیبهشت ماه را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

پی ام آپگاهی، فال حافظ امروز یکشنبه 3 اردیبهشت ماه به شما توصیه می کند: نگران سختی های هجری نباشید که شادی و ناراحتی زودگذر است و هیچ چیز ماندگار نیست.

متولد فروردین

اگر در آن ماه باران ببارد

ما تسلیم حکم خدا هستیم

آیین رحمت را هم می دانیم.

اما با شانس از دست رفته چه باید کرد؟

تفسیر:

تعبیر حافظ از فال امروز نشان می دهد که شما فردی صادق هستید و هر رنجی را در راه عشق و محبت می پذیرید. شما به خودتان افتخار می کنید، اما همیشه از شانس خود شکایت می کنید. بیهوده مغرور نشوید و اگر زندگی به کارتان نمی آید با زندگی کار کنید و بدانید طاووس هر که را بخواهد مثل هند می کشد و شما که رنج می کشید حتما گنج خواهید یافت.

متولد اردیبهشت ماه

آن که جام را در دست دارد

سلطانی دائماً ترافیک دارد

آبی که خضر حیات از او یافت.

در مدرسه جو او یک فنجان دارد

تفسیر:

تعبیر حافظ از فال امروز نشان می دهد که هر که در خانه اش را بزند ناامید برنمی گردد. پس نزد او برو و از او بپرس. انشاءالله خداوند شما را برای نیت خیرتان یاری خواهد کرد.

متولد خرداد

درد من از یار است و درمان هم همینطور.

دلش فدا شد و جانش هم فدا شد.

وقتی دولت در شب وصل آمد

ایام هجران هم بگذرد

تفسیر:

فال حافظ امروز نشان می دهد که نگران سختی های هجری نباشید زیرا شادی و ناراحتی گذرا است و هیچ حالتی دائمی نیست. حتی به کار دنیا هم اعتمادی نیست. نگران نباش و به خدا توکل کن که درهای بسته را باز می کند و همه چیز درست می شود. اجازه ندهید ترس وارد قلب شما شود و از زندگی خود نهایت لذت را ببرید.

متولد تیرماه

که پیام یک گدا را به پادشاهان رساند

دو هزار مربا به فنجان می فروشند

کجا شکایت کنم به کی این داستانو میگم؟

که لبه زندگی ما بودی و دوام نیاوردی

تفسیر:

فال امروز حافظ می گوید با اینکه روزهای سختی را پشت سر می گذارید، خداوند دعای شما را شنیده و از وضعیت شما آگاه است. مشکلی پیش آمده که باعث ناامیدی شما شده است، اما امید خود را از دست ندهید و برای رسیدن به هدف خود تلاش کنید. در این شرایط سخت، برخی از اطرافیان از شما دوری می‌کنند، کینه و انتقام را کنار بگذارید و غر نزنید و شکایت نکنید، فقط از این موقعیت استفاده کنید و با اطرافیان خود آشنا شوید.

متولد مرداد

دلت را بسوزان تا کارت را انجام دهی

نیاز به دفع صد بلا در دل شب

اتاب یار پری چهره عاشقانه می کند

که کاریزمای انتقام جویانه صد نفر را آزار خواهد داد

تفسیر:

تعبیر فال حافظ می گوید در راه خدا قدم بردارید، آن وقت می بینید که خداوند چگونه به خوبی های شما پاداش می دهد. ابتدا بدی را از شما دفع می کند و راه را برای شما هموار می کند. آیا حاجتی داری که انشاءالله با دعای خدا برطرف شود؟

متولد شهریور

صوفی دام گذاشت و حیله باز کرد

پایگاه حیله گر به فلک زد.

ای دل، به پناه خدا برویم

زن چه آستین کوتاه و دست های دراز داشت.

تفسیر:

فال امروز حافظ نشان می دهد که شخصی با ریا و نیرنگ با شما دوستی باز کرده است. تازه شروع است. از اینجا مسیرت را عوض کن به زودی دست دشمن برداشته می شود. برای غلبه بر مشکلات به خدا توکل کن.

متولدین مهر ماه

گل های گلستان دنیای ما بس است

صندلی چمن سایه آن سرو نرم است

من و دوستم دور از ریا هستیم.

دیگر یکی از گران ترین افراد دنیا نباشید

تفسیر:

فال امروز از حافظ این تعبیر را دارد که دلت را به دست عزیزی سپرده ای و جز او به هیچ چیز نمی اندیشی. پا بر نام و رسم دنیا نهاده ای و می دانی که زندگیت تنها با حضور او شاد است. وقت و عمرت را برای رسیدن به آرزوهای محال هدر نده، زندگی مثل آب روان می گذرد. به جای شکایت از سرنوشت خدا به خودت و آنچه داری نگاه کن. شما چیزهایی دارید که خیلی ها دوست دارند داشته باشند.

متولد آبان

هر چند ما نوکر شاهیم

پادشاهان ملک صبحگاهیم

گنج در آستین و کیسه خالی.

جام گیتی نما و خاک رحیم

تفسیر:

طالع بینی حافظ امروز نشان می دهد که یکی از ویژگی های خوب شما سخت کوشی و وفاداری به عهد است و با دوستان خود بسیار صادق و صمیمی هستید. صداقت و مهربانی شما قابل سوء استفاده است، مراقب باشید. به زودی آنچه را که از خدا خواستی عنایت خواهد شد، آینده روشنی در پیش رو داری. مراقب افراد فریبکار باشید.

متولد آذر

افسر سلطان گل کنار چمن پیدا شد

مقدمش، پروردگارا، بر سرو و سیمان برکت باد

دیدار خسروی برایش خوب بود

حالا هرکس سر جای خودش بنشیند

تفسیر:

تعبیر فال حافظ می گوید به زودی مژده ای به شما می رسد که زندگی شما را دگرگون می کند و همه غم ها از دل شما محو می شود. نگران نباش روزهای سخت تمام می شود. از فرصت هایی که امروز دارید نهایت استفاده را ببرید تا در آینده نزدیک مشکلات و موانع برطرف شود و به خواسته قلبی خود برسید. اجازه ندهید مخالفان و مخالفان شما را از رسیدن به آنچه می خواهید منصرف کنند.

متولد دی

عشق تو غافلگیر شد

واسل شگفت زده شد

من فقط در گذشته غرق می شوم

نیز شگفت زده شد

تفسیر:

فال امروز از حافظ می گوید با رسیدن به وصال یار کمالات شما بیشتر می شود. درهای رحمت از هر سو به روی شما باز می شود. با کمک یار دنیایی را که همه با هیبت می شناسند زیر و رو می کنی. به خدا توکل کن و برای رسیدن به هدفت بیشتر تلاش کن.

متولد بهمن

در وفاداری به عشق تو، من معروفم چو شاما

سربازها در شب می نشینند و من شمع روشن می کنم

شب و روز از چشمان غمگین خوابم نمی برد

همین بس که در مرض طلاقت مثل شمع گریه می کنم

تفسیر:

فال امروز حافظ به شما می گوید که شما یک نیت و خواسته ای دارید که با جدیت تمام دنبالش می کنید، اما گاهی به این مسیر می شتابید. صبر کلید حل مشکلات است. شما یک قدم تا پیروزی فاصله دارید. کافی است از فرصت های به دست آمده استفاده کنیم تا با امنیت پیروزی را در آغوش بگیریم.

متولد اسفند

باشد که نقش تو هرگز از قلب و روح من بیرون نرود.

من هرگز آن سرو را فراموش نمی کنم

این نوع عشق در قلب و روح من بود

که اگر سر بمیرد دل و جان نمی میرد

تفسیر:

فال امروز از حافظ می گوید شما حتی یک لحظه از عزیزتان جدا نمی شوید. با تو پیمان شکستند و سنگینی غم بر دلت سنگینی کرد. برای سهولت در کنار آمدن با این غم و رهایی از سرگردانی، سعی کنید زیاد به گذشته فکر نکنید و تمام تمرکز خود را معطوف ساختن آینده کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا