اخبار روز سینما

فال ابجد، سه شنبه 26 اردیبهشت ماه / شخصی قصد دارد به شما تهمت بزند

فال ابجد امروز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه را بخوانید و از اتفاقات پیش رو مطلع شوید.

پی ام آپ، فال ابجد امروز سه شنبه 26اردیبهشت به شما هشدار می دهد: اگر مسافر داری، سالم برمی گردند. اگر تا الان گره یا مشکلی در زندگی شما وجود داشته است حل شده و بعد از این زندگی خوبی خواهید داشت.

متولد فروردین

حروف ابجد فال شما:ج ا ج

آنچه را که پیشنهاد می کنید به دست خواهید آورد، اما باید صبور باشید. یک نفر سعی می کند به شما تهمت بزند و به شما آسیب برساند، اما موفق نمی شود. این روزها شما نادان هستید و به توصیه های دیگران توجه نمی کنید. داری فکر میکنی چه بلایی سر کارتت میاد اگه صبر کنی حل میشه. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز متوقف شوید.

متولد اردیبهشت

حروف فال شما: ADB

طالع بینی خوبی داری در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید. از کار و فروش و جامعه بهره خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر به دنبال مال حلال هستید، کارت شما روز به روز بهتر می شود.

متولد خرداد

حروف ابجد فال شما: ج د ج

گم شدن خوب است اگر صبور باشید به هدفتان خواهید رسید. یک دهانه در کارت دیده می شود. برای رسیدن به هدفت باید سخت تلاش کنی. کسی با شما دشمنی می کند، مراقب باشید. اگر چیزی را گم کرده باشید، آن را پیدا خواهید کرد. اگر مسافر یا غایبی داشته باشید خبرهایی از او دریافت خواهید کرد.

متولد تیرماه

حروف فال شما: dbd

فال خوبی دارید و به آنچه می خواهید می رسید و روزی حلال نصیبتان می شود شکرگزار آن باشید. سعی کن به کسی خیانت نکنی چون خیلی به خودت صدمه میزنی. اگر قصد سفر دور دارید از این کار خودداری کنید زیرا رنج خواهید برد.

متولد مرداد

حروف طالع شما: AJB

با این نیت به آرزوی خود می رسید و خداوند شما را از غم و اندوه نجات می دهد و به پول و ثروت خوبی می رسید. اگر با کسی اختلاف داشته باشید، عاقبت به نفع شما خواهد بود. اگر او این کار را با شما انجام نمی دهد، نگران نباشید، او در نهایت آرام می شود.

متولد شهریور

حروف ابجد فال شما: JAB

اگر نیت بدی دارید از آن دوری کنید وگرنه پشیمان خواهید شد. بهتر است کار خود را دنبال کنید و منتظر بمانید. سعی کنید با پرورش افکار و نیات نیک در سر خود را به سوی خوشبختی باز کنید و از لطف خداوند در همه امور بهره مند شوید.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما: ج.د.ا

گویا شما اهل فتنه هستید و فتنه می کنید. دست از دشمنی بردارید تا غمگین نشوید. خود را گاز بگیرید وگرنه دوستان و آشنایان شما آزرده خاطر شده و شما را ترک خواهند کرد. پس از مدتی، یک گشایش روی کارت شما پیدا می شود و از جایی که انتظارش را نداشتید سود دریافت خواهید کرد.

متولد آبان

الفبای طالع بینی شما: د آ د

نیت شما خیر است در رحمت به روی شما باز می شود. از چشم زخم مردم نترس، تو در امان خواهی بود. در مورد همه چیز با خانواده خود مشورت کنید. رضایت خدا و خلق خدا را همیشه در نظر داشته باشید. شانس با شماست

متولد آذر

حروف ابجد فال شما:  ج د د

با این نیت در ذهن شما، ممکن است سلامت شما در خطر باشد. بهتر است آن را از سر خود بیرون بیاورید وگرنه به شدت به خودتان صدمه می زنید. اگر کسی شما را مسخره کرد، از او دور شوید. اگر در همه کارها به خدا توکل کنی، روزنه ای پیدا می کنی و به هدفت می رسی.

متولد دی

حروف ابجد فال شما: آ ج ج

چیزی حلال برای شما آمده یا خواهد آمد. در نامه ات روزنه ای پیدا شده است، اما کسی از تو دلخور است، دلجویی کن، تنگ نظران با تو دشمنی می کنند، به خدا پناه ببر تا از شر آنان در امان بمانی، بر نیتی که کرده ای استوار باش و توکل کن. در خدا . . انشاءالله به آنچه می خواهید خواهید رسید.

متولد بهمن

حروف ابجد فال شما:ج د ب

در این زمان، فال خوب نیست، بهتر است از نیت خود دست بکشید. یک نفر سعی می کند شما را فریب دهد، مراقب باشید فریب او را نخورید. نمی توانی به همه دوستانت زنگ بزنی، بعضی ها افکار فتنه انگیز دارند. اگر کسی به شما نصیحت کرد، آن را قبول کنید تا آسیب نبینید. اگر قصد انجام کاری را دارید، چند روز صبر کنید تا وضعیت بهتر شود.

متولد اسفند

حروف فال شما: ADB

طالع بینی خوبی داری در نهایت به آنچه می خواهید خواهید رسید. از کار و فروش و جامعه بهره خواهی برد و رنج و مشکلت حل خواهد شد. اگر به دنبال مال حلال هستید، کارت شما روز به روز بهتر می شود. اگر قصد سفر دارید، از آن سود خواهید برد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا