اخبار روز سینما

فال ابجد متولدین ماه‌های مختلف 22 شهریور 1402! / به خدا توکل کنید!

استفاده از طالع بینی و فال یکی از قدیمی‌ترین راه‌ها برای پیشبینی آینده بوده که در حال حاضر نیز بسیار پر طرفدار است. فال ابجد یکی از فال‌های موجود است که قصد داریم در ادامه تفسیر آن را برای متولدین ماه‌های مختلف بیان کنیم.

فال ابجد را امروز چهارشنبه 22 شهریور ماه بخوانید و بدانید در مسیرتان چه می گذرد.

به گزارش پی ام آپ به نقل از وقت صبح، فال ابجد امروز چهارشنبه 22 شهریور به شما توصیه می کند: یکی به فکر آسیب زدن به شماست، به خدا توکل کنید که حیله او را از بین ببرد. رازت را به کسی نگو.

متولدین فروردین

حروف ابجد فال شما : ج ج د

طالعت خوب نیست، اما به زودی حل می شود و به هدف خود خواهید رسید. شما نگران چیزی هستید، به زودی نگرانی شما از بین می رود. اگر کسی به فکر آسیب زدن به شماست، به خدا توکل کنید که فریب او برطرف می شود. راز خود را به کسی نگو و در نماز کاهل مکن.

متولدین اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : د د آ

طالعت روشن است، شما بسیار موفق خواهید بود و شروران و مخالفان را شکست خواهید داد و به هدف خود خواهید رسید. در روزهای آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید. شما با زنان گفتگو و بگو مگویی خواهید کرد، اما رنج نخواهید برد.

متولدین خرداد

حروف ابجد فال شما : ب ب آ

طالعت خوب است و نیت شما برآورده می شود، اما عجله نکنید، بلکه صبور باشید تا پایان شرایط مطابق میل شما باشد. به زودی یک جای خالی روی کارت وجود خواهد داشت. اگر به فکر فروش چیزی هستید، صبر کنید زیرا به نفع شما نخواهد بود.

متولدین تیر

حروف ابجد فال شما : ج ب ج

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. زن قدبلند، لاغر و گندمگون با تو دشمنی می کند، مواظب خودت باش. از پول و درآمد نامشروع خودداری کنید.

متولدین مرداد

حروف ابجد فال شما : ب د ج

مشکل شما به زودی حل می شود، اما نباید از کسی انتظار خیر و راحتی داشته باشید. شما چیزی را از دست داده اید که به زودی به دست خواهید آورد. اگر با کسی دعوا کنید به نفع شما تمام می شود.

متولدین شهریور

حروف ابجد فال شما : آ د ج

فالت خوب است ولی از نیتت دست بردار تا عاقبت بخیر شوی. از چیزهای بد دوری کنید. رازت را نگه دار تا در موردت دروغ نگویند، از خوابی که دیدی نترس، پایانش خوب خواهد بود، اما به کسی نگو. از همنشین بد دوری کن، شخصی که نان و نمک تو را می خورد و ادعای دوستی با تو دارد با تو صادق نیست، البته نمی تواند به تو آسیبی برساند، اما مراقب او باش و به خدا توکل کن.

متولدین مهر

حروف ابجد فال شما : د ب ج

اگر از چیزی ناراحت یا دلخور هستید، آن را از ذهن خود خارج کنید. در روزی به رویت گشاده خواهد شد و به زودی از یکی از بستگانت چیزی دریافت خواهی کرد. متواضع باشید و تکبر را کنار بگذارید. در روزهای آینده خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد. اگر قصد سفر دارید، این کار را انجام دهید زیرا باعث خوشحالی شما و دوستانتان می شود. به زودی همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت.

متولدین آبان

حروف ابجد فال شما : ب ب ج

این نیتی که داری هیچ سودی برایت نداره. بهتر است از این درخواست صرف نظر کنید. از کارهای بد و حرام بپرهیز و به حلال بسنده کن. اگر مراقب افکار و نیات خود باشید، گشایش خوبی در زندگی خواهید یافت. در زندگی صبر داشته باشید و به خدا امیدوار باشید.

متولدین آذر

حروف ابجد فال شما : ب ب آ

فال خوب است و نیت شما برآورده می شود، اما عجله نکنید، بلکه صبور باشید تا پایان شرایط مطابق میل شما باشد. به زودی یک جای خالی روی کارت وجود خواهد داشت. اگر به فکر فروش چیزی هستید، صبر کنید زیرا به نفع شما نخواهد بود.

متولدین دی

حروف ابجد فال شما : د آ ب

در این نیتی که کردی هیچ چیز خوبی نیست، از آن چشم پوشی کن. اگر رنج برده اید یا صدمه دیده اید به دلیل درد چشم است. باید صبر کنید تا قفل کارت باز شود. در این مورد با کسی صحبت نکنید و از دشمنی بپرهیزید. به زودی تغییر محسوسی در زندگی شما ایجاد خواهد شد، به خدا توکل کنید و منتظر باشید.

متولدین بهمن

حروف ابجد فال شما : ج ب ج

فال خوبی دارید و آرزویتان در این روزها محقق خواهد شد. خبرهای خوبی دریافت خواهید کرد و خوشحال خواهید شد. زن قدبلند، لاغر و گندمگون با تو دشمنی می کند، مواظب خودت باش. از پول و درآمد نامشروع خودداری کنید. آینده خوبی در پیش رو دارید. با دوستان و آشنایان خود خوب رفتار کنید و اگر قصد ازدواج یا توافق دارید، این کار را انجام دهید و همه چیز درست می شود.

متولدین اسفند

حروف ابجد فال شما : ب آ آ

طالع بینی نشان دهنده سلامتی و رفاه برای شماست. اگر به مسافرت فکر می کنید یا قصد مهاجرت دارید یا می خواهید شغل خود را تغییر دهید، مطابق آن عمل کنید، به نفع شما خواهد بود. دیگران را نادیده نگیرید و به کار خود مشغول شوید تا آنچه که خداوند صلاح می داند برای شما اتفاق بیفتد.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا