اخبار روز سینما

فال ابجد متولدین ماه های مختلف | 20 تیرماه 1402

گرفتن فال از دیرباز در ایران رواج داشته است و انواع مختلفی دارد. امروز قصد داریم فال روزانه متولدین هر ماه را بر اساس حرف ابجد بیان کنیم.

به نقل از شمانیوز، در ادامه فال روزانه 20 تیر 1402 را مشاهده می‌کنید.

فروردین

حروف فال شما:  آ‌‌ آ ‌آ‌

به زودی گره کارت باز می شود و به آنچه می خواهید می رسید. ممکن است به زودی فردی به خانواده شما اضافه شود. شما دوستان خوبی دارید، در صورت لزوم با آنها مشورت کنید. تا حدی در امان از شر ستمکاران هستید. در چند روز آینده خبرهای خوشحال کننده ای خواهید شنید. اگر آرزو یا نیتی داشته باشید به آن خواهید رسید. در کارتان به خدا اعتماد کنید تا کارتان به خوبی انجام شود. رازت را به کسی نگو مراقب باشید و از شر بپرهیزید. به امید خدا به زودی به آنچه که انتظار دارید می رسید.

اردیبهشت ماه

حروف فال شما: د د ب

برای این قصدی که کردید باید صبر کنید تا آرزویتان برآورده شود. اگر قصد سفر دارید، از آن سود خواهید برد. اگر قصد انجام کار خوبی دارید، آن را انجام دهید. مواظب باش گناه نکنی و به خدا توکل کن تا اوضاع را بهتر کند.

خرداد

حروف ابجد فال شما: د آ ب

فال مشخص است و موفقیت و شادی به سمت شما خواهد آمد، پس غمگین نباشید. شما ملک یا چیزی را از دست داده اید، آن را پس خواهید گرفت. به خدا توکل کن و نگران سود و زیان نباش. در چند روز آینده خبرهای خوبی خواهید شنید و همه چیز مطابق میل شما پیش خواهد رفت و انشاالله به هدفتان خواهید رسید.

تیر

حروف ابجد فال شما: ج د د

با این نیت در ذهن شما، ممکن است سلامت شما در خطر باشد. بهتر است آن را از سر خود بیرون بیاورید وگرنه به شدت به خودتان صدمه می زنید. اگر کسی شما را مسخره کرد، از او دور شوید. اگر در همه کارها به خدا توکل کنی، روزنه ای پیدا می کنی و به هدفت می رسی.

مرداد

حروف ابجد فال شما: د د آ

فال مشخص است، موفقیت خوبی خواهید داشت و بر بدخواهان و مخالفان پیروز خواهید شد و به هدف خود خواهید رسید. در چند روز آینده خبرهای خوشی به شما خواهد رسید. اگر قصد ازدواج یا معامله دارید، این کار را انجام دهید. شما با زنان گفتگو یا بگومگویی خواهید کرد، اما رنج نخواهید برد.

شهریور

حروف طالع شما: ب ب د

فال خوبی است و نیت شما برآورده خواهد شد. به زودی از غم و اندوه خلاص خواهید شد زیرا ثروت شما نوید خیر و خوشی را می دهد. برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در کار خود کوشا باشید. مواظب بدخواهان باشید و راز خود را به کسی نگویید، با کسی دوست یا عضوی از خانواده خواهید شد. در زندگی دو دل نباشید و برای رسیدن به هدفتان انشاءالله در نماز تنبلی نکنید.

مهر

حروف طالع شما: ب ب د

فال خوبی است و نیت شما برآورده خواهد شد. به زودی از غم و اندوه خلاص خواهید شد زیرا ثروت شما نوید خیر و خوشی را می دهد. برای رسیدن به موفقیت و پیروزی در کار خود کوشا باشید. مواظب بدخواهان باشید و راز خود را به کسی نگویید، با کسی دوست یا عضوی از خانواده خواهید شد. در زندگی دو دل نباشید و برای رسیدن به هدفتان انشاءالله در نماز تنبلی نکنید.

آبان

حروف ابجد فال شما:  آ ج د

هر قصد و نیتی که داشته باشی محقق می شود، چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا موقعیتی به دست خواهید آورد. کسی سعی می کند به شما صدمه بزند، موفق نمی شود، اما مراقب باشید زیرا او فردی حیله گر است. اگر چیزی را از دست داده اید، آن را پس خواهید گرفت. اگر قصد انجام کاری را دارید، دریغ نکنید، آن را انجام دهید زیرا به هدف خود خواهید رسید.

آذر

حروف طالع شما:  آ ج ب

با این نیت به آرزوی خود می رسید و خداوند شما را از غم و اندوه نجات می دهد و به پول و ثروت خوبی می رسید. اگر با کسی اختلاف داشته باشید، عاقبت به نفع شما خواهد بود. اگر او با تو نمی سازد، نگران نباشید، او در نهایت آرام می شود. اگر چیزی را از دست داده اید، آن را پس خواهید گرفت. از عبادت کوتاهی نکن تا کارت راست و هم قلبت مصفا شود

دی

حروف الفبای طالع بینی شما: آ د د

فال خوب است، اما اگر آرامش می خواهید، از نیت خود دست بردارید زیرا پشیمان خواهید شد. تو آدم عجولی هستی یک زن کوتاه قد با صورت سفید سعی دارد شما را فریب دهد. مراقب باشید در دام او نیفتید. اگر قصد سفر دارید آن را پانزده روز به تعویق بیندازید تا تنبلی و اندوهی که شما را به خود مشغول کرده رها کنید. مدتی است که با خودتان دعوا می کنید. زندگی شیرین و ارزشمند است، خودت را پیدا کن و به خدا توکل کن. همه چیز در دست اوست و آنچه صلاح بداند اتفاق خواهد افتاد.

بهمن

حروف ابجد فال شما: آ آ ج

دست از دشمنی بردار و اگر قصد بدی داشتی یا فکر بدی در سرت بود از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کنید. اگر کسی از شما صدمه دیده، باید او را دلداری دهید. اگر آرزویی دارید طی چند روز آینده به آن خواهید رسید. صدمه ای به تو خواهد رسید. صدقه بدهید انشاءالله درشت می شود. از افکار بد، پول و درآمد ممنوع دوری کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کن.

اسفند

حروف ابجد فال شما: آ آ ج

دست از دشمنی بردار و اگر قصد بدی داشتی یا فکر بدی در سرت بود دست برداری. از کسی که چشم های آبی و قرمز دارد دوری کنید. اگر کسی از شما صدمه دیده، باید او را دلداری دهید. اگر آرزویی دارید طی چند روز آینده به آن خواهید رسید. شما مجروح شده اید. صدقه دادن انشالله حل می شود. از افکار بد، پول و درآمد ممنوع دوری کنید. در همه چیز به خدا اعتماد کن.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا