اخبار روز سینما

پایان سریال یلواستون به دلیل احتلاف بین کوین و تیلور شریدان / تلاطم در زندگی کوین حرفه او را تحت تاثیر قرار داد!

به نقل از شمانیوز، گفته می‌شود سریال تلویزیونی موفق «یلواستون» که برنده جایزه شده بود، پس از تیرگی روابط بین کوین و خالق سریال، تیلور شریدان، رو به پایان است. شاید این تاثیر زندگی پرتلاطم شخصی و خصوصی کوین کاستنر بر زندگی حرفه ای او باشد.

به گزارش سان، 28 سال پیش، کوین از سیندی سیلوا، 66 ساله، مادر سه فرزند دیگرش طلاق گرفت. کاستنر برنده دو جایزه اسکار پس از 16 سال زندگی مشترک از سیندی بازیگر جدا شد و ظاهراً این طلاق به خاطر چشم چرانی های کاستنر رخ داده است.

اولین طلاق کاستنر پرهزینه بود و طبق گزارش ها مبلغ 80 میلیون دلار (75 میلیون پوند) هزینه داشت. پس از آن جدایی که یکی از پرهزینه ترین جدایی ها بین اعضای هالیوود بود، به نظر می رسد طلاق اخیر کوین کاستنر را بی خانمان ساخته است.

کاستنر از طریق وکیل خود، کریستین 49 ساله را متهم کرد که از ترک اقامتگاه ساحلی 115 میلیون پوندی خود در کارپینتریا، کالیفرنیا، امتناع می ورزد تا زمانی که کاستنر خواسته های مالی خود را برآورده کند.

کاستنر همچنین ادعا کرد که کریستین از کارت اعتباری او برای پرداخت صورت حساب های خود بدون اجازه او استفاده کرده است. کریستین همچنین ادعا می کند که شوهرش سعی دارد سه فرزند محصلشان را از خانه بیرون کند.

نزدیکان کاستنر این موضوع را رد کرده اند که مسائل مربوط به روابط خصوصی بین زوجین دلیل اصلی طلاق آنها بوده است. با این حال، گزارش هایی وجود دارد که رابطه این زوج پس از نزدیک شدن کریستن به تاجر دانیل استار، 42 ساله، در حالی که کوین مشغول فیلمبرداری بود، تیره شد. گفته می شود کاستنر با دنیل روبرو شد و دعوای خشمگینانه بین آنها به یک دعوایی حقوقی تبدیل شده است.

کوین کاستنر قبلاً درباره اولین طلاقش گفته بود: “با وجود همه شایعات، من با زنان زیادی رابطه نداشتم. وقتی روزها 17 ساعت سر صحنه کار می کردم، وقت و انرژی لازم برای فکر کردن به زنان را نداشتم. “

کوین و سیندی با هم سه فرزند داشتند: آنی که اکنون 39 ساله است، لیبی، 36 ساله، و جو، 35 ساله. اعلام طلاق آنها در ژوئن 1994 بر زندگی حرفه ای کاستنر نیز تأثیر گذاشت، از جمله او با میک جکسون، کارگردان فیلم بادیگارد، درباره پایان بندی نهایی فیلم اختلاف داشت.

«گارث پیرس» نویسنده قدیمی هالیوود که از دوستان کوین بود، می‌گوید: «کوین کاستنر کارگردان رابین، کوین رینولدز را نیز از مجموعه تدوین فیلم حذف کرد».

او در مورد کوین کاستنر می‌گوید: “او بی‌رحم بود. او با رینولدز، بهترین دوستش که کارگردان بود، بر سر تدوین سکانس‌های کلیدی دعوا کرد. او همچنین به بازیگر جوان کریستین اسلیتر کوبید و باعث ناراحتی او شد. همچنین به راننده پرحرف خود گفت : «می‌توانی ساکت شوی و رانندگی کنی؟» کوین می‌خواست رئیس شود، و می‌خواست همه آن را بدانند.

کوین در سال 1996 با کریستین سوپرمدل در زمین گلف ملاقات کرد. او در آن زمان هنوز همسر بود. پس از جدایی از سیندی، او برای مدت کوتاهی با بریجت رونی رابطه داشت و از او صاحب فرزند شد. کاستنر گفت: “امید و آرزوی من سه فرزند اولم بودند، در حالی که لیام به من تحمیل شد. من سعی خواهم کرد به او کمک کنم، اما می ترسم که او هرگز برای من مانند سایر فرزندانم نباشد.”

او همچنین روابط عاشقانه ای با سوپر مدل ال مکفرسون، کورتنی کاکس ستاره فیلم دوستان و مدل بریجت باکسام بین دو ازدواج خود داشت.

هفته گذشته، اسناد قانونی نشان داد که کوین چقدر مراقب بود تا برای بار دوم در طلاق دچار مشکل نشود. او در بیانیه ای به دادگاه گفت که چگونه اولین طلاق او را بدون خانه کرده است.

وی نوشت: بعد از طلاق در شرایطی قرار گرفتم که نمی توانستم در خانه خودم زندگی کنم. به همین دلیل از کریستین خواست تا یک قرارداد پیش از ازدواج امضا کند که به گفته وکلایش به این معناست که اگر این زوج از هم جدا شوند، کریستین باید ظرف 30 روز خانه را ترک کند.

پیرس می گوید که کوین قبل از عروسی مجلل در عمارت 160 هکتاری در آسپن در کلرادو در سال 2004 به همسرش گفت که دیگر بچه نمی خواهد، اما کریستین مخالفت کرد. کاستنر به قول خود عمل کرد و این زوج اکنون پدر و مادر کیدن وایات 15 ساله، هایس لوگان 14 ساله و گریس اوری 13 ساله هستند.

با این حال، دو سال پس از ازدواج آنها، شان کوین با یک رسوایی روبرو شد. او در یک دادگاه اسکاتلند با شکایتی که توسط یک ماساژور ناشناس ارائه شده بود، مواجه شد. آن ماساژور کاستنر را متهم کرده بود که در ماه عسل خود در سنت اندروز در سال 2004 اقدامی غیراخلاقی روی او انجام داده است. کوین این ادعا را رد کرد. آن ماساژور به دلیل گزارش تخلف ادعایی به مافوق خود، ناعادلانه اخراج شد. او بعداً مبلغی نامعلوم از هتل دریافت کرد.

با وجود این اتهامات، زندگی زناشویی کریستین و کوین به مدت 18 سال ادامه یافت و به یکی از قوی ترین ازدواج های هالیوود تبدیل شد. کریستین که یک مدل سابق بود، به یک طراح کیف دستی موفق تبدیل شد و شهرت بازیگری همسرش که زمانی لکه دار شده بود، بهبود یافت. کوین در سال 2012 برنده جایزه امی و امسال گلدن گلوب برای سریال یلوستون شد.

با این حال، گفته می شود دوری کاستنر از خانه حتی برای صحنه موفقیت آمیز (Yellowstone) در مونتانا نیز مشکلاتی ایجاد کرده است. گزارش شده است که کاستنر با شریدان تهیه کننده به خاطر اصرار بر محدود کردن تعداد روزهایی که در صحنه فیلمبرداری حضور دارد درگیر شد. همچنین ادعاهایی وجود داشت مبنی بر اینکه کوین از پیشرفت داستان پیرامون شخصیت خود جان داتون در آن سریال راضی نبود. یک منبع می گوید شریدان به کوین کاستنر گفته است که به “تعهدات بازیگری” خود پایبند بماند.

ماه گذشته، کریستین با اعلام اینکه در حال طلاق است، سر و صدای زیادی به پا کرد. یک منبع می گوید کوین نیز از تصمیم کریستین شگفت زده شده است. امید به آشتی ضعیف به نظر می رسد زیرا کوین یک وکیل طلاق به نام لورا واسر را حفظ کرده است که قبلاً مشتری افرادی مانند کیم کارداشیان، ماریا شرایور همسر سابق آرنولد شوارتزنگر، جانی دپ، آنجلینا جولی و بریتنی اسپیرز بوده است. .

واسر در جلسه دادگاه ادعا کرد که کوین برای یافتن خانه جدید به کریستین نزدیک به یک میلیون پوند پرداخت کرده است. او همچنین قول داده است که ماهانه 24000 پوند به عنوان حمایت موقت از فرزندانش بپردازد و گفته می شود خواهان حضانت مشترک آنها است. با این حال، واسر گفت که کریستین این موضع را اتخاذ کرده است که تا زمانی که کوین با خواسته های مالی مختلف او موافقت نکند، خانه را ترک نخواهد کرد.

تیم حقوقی کریستین گفته است که هیچ دلیل قانونی برای اخراج او وجود ندارد. آنها افزودند: “کاستنر از کریستین و سه فرزندش می‌خواهد خانه‌ای را که آن کودکان در آن زندگی کرده‌اند را ترک کنند.”

کوین نمی تواند به خانه روستایی 12 خوابه خود در آسپن نقل مکان کند زیرا شبی 28000 پوند اجاره داده شده است. محل سکونت مورد اختلاف این زوج در جلسه ماه آینده مورد بحث قرار خواهد گرفت. بعید به نظر می رسد که قاضی به زودی با تقسیم ثروت 200 میلیون پوندی این ستاره هالیوود موافقت کند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا