اخبار روز

غزه؛ اصولگرایان و اصلاح طلبان را متحد کرد/ بازی بی بی با باروت! + جدول

محمد مخبر/ نایب رئیس اول

*این جنایت بر اسرائیل تأثیر خواهد گذاشت.

امین حسین رحیمی / وزیر دادگستری

* همه سازمان های بین المللی و نهادهای قضایی و حقوق بشری باید وارد عمل شوند، این جنایت موضوعی است که با هیچ قانونی مطابقت ندارد و کاری انجام شده است که افراد کمی در تاریخ مشابه از آن اطلاع دارند، بنابراین همه نهادهای حقوق بشری، سازمان های مردم نهاد و… قلب هر کسی که مربوط به انسانیت است باید به او برسد.

محمدجعفر منتظری/ رئیس دیوان عالی کشور

*در پاسخ به جنایت هولناک و نسل کشی رژیم صهیونیستی در نقض قوانین بین المللی بشردوستانه، جامعه جهانی و سازمان های بین المللی باید به سکوت خود پایان دهند و عاملان این جنایت را هر چه سریعتر با رعایت اصول حقوقی و انسانی خود محاکمه کنند. وظایف.

محمد مصدق/ معاون اول قوه قضائیه

* بی شک جنایات رژیم دروغین اسرائیل که خاک و خون ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین را به ارمغان می آورد، در عین حال که بیش از پیش به بیداری ملت های آزاده منجر می شود، خشم امت اسلامی را بر خواهد انگیخت. خشمی که صهیونیست ها و استکبار جهانی را مورد حمله قرار می دهد و آنها را به ورطه نابودی می کشاند.

محسن رضایی/ دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا

*روزها و هفته های آینده برای سرنوشت منطقه غرب آسیا بسیار مهم و سرنوشت ساز هستند. این احتمال وجود دارد که جنگ به منطقه سرایت کند. اگر جلوی جنایات جلاد تل آویو که بالاترین رتبه را در تاریخ در جنایت، قتل و نسل کشی دارد، گرفته نشود، اتفاقات جدیدی در منطقه رخ خواهد داد..

* این احتمال وجود دارد که کشورهای اسلامی مرزهای خود را به روی داوطلبان جهان اسلام باز کنند و پس از آن جوانان انقلابی جهان اسلام که می خواهند در مقابل چشمان صهیونیست ها به شهادت برسند، به کمک آنها بیایند و یاری کنند. برادران و خواهران بی پناهشان در فلسطین..

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی/ فرمانده کل ارتش

* مسئله فلسطین به اشغال یک کشور محدود نمی شود. بلکه نمادی از برخورد جبهه کفر و استکبار با اسلام و حق است..

* متأسفانه سازمان های بین المللی تحت تأثیر مستکبران سکوت مرگباری در قبال این جنایات علیه بشریت در پیش گرفته اند و چشم بر جنایات این رژیم می بندند..

سردار غلامرضا جلالی/ رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور

* بی شک جنایت اخیر غزه جایی برای انفعال و سکوت در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی و حامیان غربی آن باقی نمی گذارد و آتش این جنایت بر موجودیت نامشروع این رژیم اشغالگر دامن می زند..

* سازمان های بین المللی باید به حداقل تعهدات خود در دفاع از حقوق مشروع فلسطینی ها به ویژه در شرایط خونین و غیرقابل تحمل کنونی عمل کنند..

سعید جلیلی/عضو شورای داوری

* حمله موشکی رژیم صهیونیستی به این بیمارستان با حضور و حمایت مقامات آمریکایی گواه بر این است که این رژیم صرفاً پادگان نظامی آمریکاست و از واشنگتن فرماندهی می شود..

*سیر تحولات دو دهه اخیر نشان می دهد که سلسله ناکامی های آمریکا در افغانستان، عراق و سوریه با چرخه شکست در فلسطین اشغالی تکمیل شده است..

حسین طیب/ مشاور فرمانده کل سپاه

*اسرائیل سعی دارد با قتل عام کودکان شکست خود را در زمین جبران کند. البته این ناکامی قابل جبران نیست، اما مظلوم جهان را علیه آمریکا و اسرائیل متحدتر خواهد کرد..

روزی فرا می رسد که انشاءالله همه ما شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

محمد مهاجری/ فعال سیاسی اصولگرا

* این اولین بار نیست که رژیم اسرائیل کودکان را می کشد. همه دنیا این ظلم را بارها دیده و گاهی اعتراض کرده اند. اما اکنون با قتل صدها نفر در بیمارستان روبرو هستیم. ابتدا پذیرفتند که این کار خودشان است و وقتی فهمیدند چه جنایت بزرگی است شروع به تحریف آن کردند. فاجعه آنقدر وحشتناک است که آمریکایی های حامی ظلم اسرائیل نیز بیمار هستند.

محمدعلی ابطحی/ فعال سیاسی اصلاح طلب

* چه روزهای تلخی، انرژی منفی از زمین و آسمان می آید. دل ها خون می شود و ذهن ها آشفته می شود. جنگ اسرائیل در غزه، کودکان، صدها کشته. زلزله در افغانستان و هزاران خانه کشته شد. مهرجویی و همسرش و

مصطفی معین / وزیر علوم در دولت خاتمی

* آخرین نمونه از جنایت علیه بشریت که وجدان جامعه جهانی را به شدت آزرد، بمباران بیمارستان غزه است که صدها بیمار، مجروح، کادر پزشکی و پرستاری و افرادی که سعی در فرار به محیط امن غزه داشتند، کشته شدند. بیمارستان کسانی که از بیمارستان فرار کرده بودند دفن شدند..

*همه دولت های کشورهای اسلامی، جهان سوم و سایر دولت های بی طرف و همچنین مجامع پزشکی و دانشگاهی باید خواستار ارجاع جنایت بزرگ بمباران بیمارستان غزه به دادگاه کیفری بین المللی به عنوان جنایت علیه بشریت و محاکمه رهبران شوند. رژیم صهیونیستی و همچنین تأسیس دادگاه نورنبرگ برای محکومیت نازی ها..

فاطمه راکعی/فعال سیاسی اصلاح طلب

* رژیم صهیونیستی باید پاسخگوی رفتار شنیع خود باشد و خواهد بود. بر اساس کنوانسیون های بین المللی از جمله کنوانسیون ژنو و پروتکل های الحاقی آن، ایمنی و جان کودکان، زنان، مردان و زنان سالخورده، بیماران و … حتی در محیط های جنگی باید رعایت شود..

احمد مازنی/ اصلاح طلب و نماینده سابق مردم تهران در مجلس

* پیش از حمله به بیمارستان المؤمدانی، رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مردم غزه باید پناهگاه ها را ترک کنند و به این بیمارستان بروند و سپس بیمارستان را بمباران کردند.. این اسرائیل است.

* تعريف صحيح اسرائيل اين است كه امام خميني (ره) فرمود: غدد سرطاني و غدد سرطاني از بدن خارج شوند..

حسین علایی/ کارشناس مسائل راهبردی

* آمریکا و اروپا راهبردی برای حمایت کامل از اسرائیل برای خود تعریف کرده اند بر این اساس که فلسطین مشکل جهان عرب، جهان اسلام یا مشکل بشری نیست. بر اساس همین استراتژی است که غرب حمایت سایر کشورها از فلسطین را نمی پذیرد.

مجتبی ذوالنوری / نایب رئیس مجلس

* اگر این درنده پس از کشتار کفر قاسم و صبرا و شتیلا مهار می شد، امروز جهان شوکه شده شاهد کشتار زنان و کودکان بی پناه و مظلوم فلسطینی در بیمارستان غزه نبود..

* اگر امروز دندان های زهرآگین این جانور تشنه به خون کشیده نشود، فردا دیر است و همه ملت ها را تهدید به تجاوز و کشتار می کند..

محمدحسن آصفری/ نایب رئیس کمیسیون شوراهای مجلس

* رژیم صهیونیستی باید هرچه سریعتر حملات خود به غزه را متوقف کند و متوجه شود که ادامه این روند هزینه های سنگینی را بر این رژیم تحمیل خواهد کرد..

* به رژیم صهیونیستی توصیه می کنیم با ادامه حملات خود به غزه با انبار باروت بازی نکند و آگاه باشد که این امر هزینه های سنگینی را برای آن در پی خواهد داشت..

حسن لطفی/ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس

* حمله رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستانی در نوار غزه مصداق بارز نسل کشی بود. من تعجب می کنم که چرا سازمان های بین المللی پاسخ نمی دهند؟ این جنایت نوعی نسل کشی علیه مسلمانان است و لازم است دادگاه های بین المللی عاملان این جنایت را با مجازات های سختی مجازات کنند..

عباس مقتدایی/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

* آنچه در غزه رخ داد نشان داد که رژیم اشغالگر قدس به استانداردها و مقررات بین المللی پایبند نیست، قوانین را نادیده می گیرد و حتی مرتکب جنایات جنگی می شود..

* رژیم غاصب اشغالگر قدس با حمایت آمریکا مرتکب جنایات جنگی و نقض حقوق بشر شده است که ایران به عنوان کشور پیشرو در عرصه حقوق بشر در این موارد پیگیر آن است..

تو مراقب من باش/ رئیس مرکز پژوهش های مجلس

*زمان محکومیت و استفاده از کلماتی که معنای خود را از دست داده اند فرا رسیده است و جامعه جهانی باید در برابر خشونت افسارگسیخته رژیم صهیونیستی اقدام عاجل کند. بی شک سکوت امروز باعث حسرت تاریخ در آینده خواهد شد.

بیانیه مجمع تشخیص مصلحت نظام

* این رژیم اشغالگر با حمله به یک مرکز درمانی بزرگ در غزه، نه تنها با ناکامی در حمله به مراکز غیرنظامی، قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت، بلکه وحشیگری خود را تکرار کرد و قلب جهان را پر از درد و خشم کرد..

*حمله تروریست های صهیونیست به بیمارستان الممدانی غزه مصداق بارز جنایت جنگی است و عاملان و عاملان آن باید به دست عدالت سپرده شوند..

بیانیه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس

*این جنایت بزرگ بدون شک غیرقابل تحمل است و امیدواریم به زودی پاسخی داده شود و داستان زندگی این بدخواهان به پایان برسد و جبهه بزرگ مقاومت برای تحقق این هدف اسلامی، انسانی و تاریخی بیشتر شود. متحد و قوی تر از قبل.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا