اخبار روز سینما

تعریف و تمجید مجری شب های مافیا از مهران غفوریان! / غفوریان با این حرکت حسابی غافلگیر شد! + فیلم

مهران غفوریان در چند وقت اخیر بسیار خبر ساز بوده است. حال با حضور او در شب های مافیا و غافلگیر شدن توسط مجری برنامه دوباره در سر تیتر خبرها قرار گرفته است.

مهران غفوریان بازیگر حرفه ای طنز ایرانی است. مهران غفوریان 49 ساله است. مهران غفوریان با بازی در سریال های زیر آسمان شهر و با نقش بهروز خالیبند شناخته می شود. مهران غفوریان سالهاست که ازدواج کرده و یک دختر به نام حنا دارد. شاید برایتان جالب باشد که مهران غفوریان باجناق مداح معروف سید علی مومنی است.

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلمنامه نویس سینما، تلویزیون و رادیو ایرانی است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی – نقاشی عمومی دانشگاه آزاد واحد تهران است. هنر در خانواده مهران غفوریان ریشه در پدرشان که خوشنویس بود داشت و در کنار این هنرها به نقاشی و آواز هم می پرداختند. مهران غفوریان یک برادر به نام مهدی دارد که 5 سال از او بزرگتر است و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی به پایان رسانده است.

اولین حضور مهران غفوریان در بازیگری

او بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39 به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد و خیلی زود وارد عرصه کارگردانی تلویزیون شد.

شهرت

او را بیشتر با سریال های «نوروز ۷۵» و «گلهای ۷۶» می شناسند، اما شهرت واقعی او از سال ۱۳۸۰ با «زیر آسمان شهر» در نقش بهروز خالیبند آغاز شد.

او علاوه بر بازیگری این سریال را نیز کارگردانی کرد که در سه سری و در مجموع 242 قسمت پخش شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا