اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

نیوشا ضیغمی با این عکس کاربران را شوکه کرد! /آیا واقعا خانم بازیگر افسردگی گرفته است؟

تصویر نو و منحصر به فردی از نیوشا ضیغمی به اشتراک گذاشته شده است.

نیوشا ضیغمی عکس جدیدی در استوری اینستاگرامش منتشر کرد. این عکس نیوشا ضیغمی عجیب به نظر می رسد. نیوشا ضیغمی در این عکس تغییرات زیادی کرده است. نیوشا ضیغمی در این عکس انگار رنگ موهایش را تیره کرده و چهره اش را تغییر داده است. تصویر جدید نیوشا ضیغمی زیر را ببینید.

نیوشا ضیغمی

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی (متولد 18) تیر 1359)، بازیگر ایرانی است.او کار خود را از سال 1382 آغاز کرد و برای بازی در فیلم‌های شوریده (1383) و حس پنهان (1385) نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شد.

این هنرمند زن کشورمان فارغ التحصیل رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. ناصر ضیغمی و فهیمه رستم پور پدر و مادر نیوشا ضیغمی هستند و این بازیگر به همراه مادرش در سریال کوتاهی از فیلم چارسو بازی کرد.

پدر نیوشا ضیغمی از اساتید برجسته شیمی تهران بود. او 4 اسفند در سال 1395 پس از یک بیماری کوتاه درگذشت.

روشا خواهر کوچکتر نیوشا ضیغمی متولد 29 دی سال 1369 است. او نیز مانند خواهر بزرگترش به کار در عرصه هنر علاقه مند است و با اینکه مترجمی انگلیسی خوانده است، تحصیلات هنری خود را با گرافیک آغاز کرده است.

بازی در فیلم کوتاه چهار به کارگردانی پیمان عباسی اولین تجربه روشا ضیغمی در عرصه بازیگری بود و یکی دیگر از تجربیات بازیگری او فیلم چهارسو است که در آن به همراه خواهر بزرگترش نیوشا و مادرش بازی کرد.

روشا ضیغمی در سریال ماتادور با پوریا پور سرخ، شقایق فراهانی، لیندا کیانی، سام درخشانی و پولاد کیمیایی بازی کرد.

ازدواج نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی یکی از چهره های شناخته شده دنیای هنر است که در سال 1389 با آرش پولادخان، تاجر نقره کشورمان ازدواج کرد.

نیوشا ضیغمی و همسرش آرش پولادخان چگونه با هم آشنا شدند و چگونه ازدواج کردند؟

ضیغمی که ازدواجش با رسوایی های زیادی در شبکه های اجتماعی همراه بود، از نحوه آشنایی خود در حین حضور در برنامه دورهمی گفت.

وی در پاسخ به سوال مهران مدیری درباره عشق و ازدواجش گفت: در یک کار سینمایی با هم آشنا شدیم، بعد همسرم یکی از سرمایه گذاران فیلم پرتقال خونی بود که من نقش اول آن را بازی کردم و همین موضوع به ما کمک کرد که همدیگر را بهتر بشناسیم و ازدواج کنیم.

مادر شدن نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در آخرین روز اردیبهشت ماه در سال 1997 برای اولین بار مادر شد و دخترش لنا به دنیا آمد.

ورود نیوشا ضیغمی به بازیگری و هنر

نیوشا ضیغمی با وجود اینکه تحصیلات خود را در رشته روانشناسی کودک به پایان رساند، به دلیل علاقه به بازیگری با شرکت در کلاس های رایگان بازیگری کانون سینماگران جوان شروع به فراگیری این هنر کرد.

او پس از گذراندن دوره بازیگری در کانون سینماگران جوان، در سریال در چشم باد مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازیگری خود را در تیم مسعود جعفری جوزانی تجربه کرد.

اولین تجربه سینمایی نیوشا ضیغمی با محمدعلی سجادی در فیلم های «تردست» و «شوریده» بود و راه را برای ورود او به دنیای سینما هموار کرد اما با حضورش در «اخراجیها 1 » به چهره ای شناخته شده در بین سینمادوستان دست یافت.

تهیه کنندگی نیوشا ضیغمی

یکی دیگر از تجربه های نیوشا ضیغمی در عرصه هنر، تهیه کنندگی و سرمایه گذاری این هنرمند زن در فیلم های پرتقال خونی و چارسو به همراه همسرش است.

نیوشا ضیغمی در فیلم اخراجی ها

یکی از نقش های ماندگار نیوشا ضیغمی در دنیای سینما مربوط به بازی او در فیلم «اخراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی است.

اخراجی ها یکی از پرمخاطب ترین فیلم های سینمای ایران که فصل اول آن در سال ۱۳۸۵ کلید خورد، در این فیلم نیوشا ضیغمی نقش نرگس را بازی کرد.

نرگس دختر میرزا است که مجید عاشق او می شود و میرزا شرط قبول ازدواج آنها را شکست مجید می داند. مجید با بازی کامبیز به همراه دوستانش برای رسیدن به عشقش به جبهه می رود و موقعیت های خنده داری زیادی خلق می کنند که داستان اصلی فیلم را تشکیل می دهد.

بازیگران دیگری چون مینا جعفرزاده، اکبر عبدی، امین حیایی، نگار فروزنده، ارژنگ امیرفضلی، علی اوسیوند، جواد هاشمی، قاسم زارع، منوچهر آذر، عبدالرضا اکبری، محمدرضا شریفی نیا و … در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا