اخبار روز سینما

این مرد پدر همسر گلزار است ! حتی عکس پدر خانم گلزار هم لو رفته!

خبری که چند روزی است در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود؛ خبر ازدواج بازیگر معروف. محمدرضا گلزار است ؛ آقا گلزار بالاخره در 45 سالگی تصمیم به ازدواج گرفت.

این مرد پدر همسر گلزار است ! حتی عکس پدر خانم گلزار هم لو رفته!

محمدرضا گلزار او با انتشار تصاویری ازدواج خود را با آیسان علنی کرد. محمدرضا گلزار 11 فروردین 1356 در تهران به دنیا آمد. محمدرضا گلزار متاهل است و متاهل است. محمدرضا گلزار او یک سوپراستار ایرانی است که در زمینه تبلیغات نیز فعالیت دارد. محمدرضا گلزار وی فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است.

خبری که چند روزی است در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود؛ خبر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر معروف; آقا گلزار بالاخره در 45 سالگی تصمیم به ازدواج گرفت. ازدواجی که به دلیل اختلاف سنی با همسرش آیسان آقاخانی سر و صدای زیادی به پا کرد. اما با تمام این تفاسیر از ازدواجشان به آنها و همسرانشان تبریک می گوییم و امیدواریم سالیان سال در کنار هم خوشبخت زندگی کنند. . در ادامه تصاویری از دسته گل عروس و قطع عروسی را مشاهده می کنید. با ما به زبان فارسی همراه باشید. شنیده ها حاکی از آن است که پدر همسر محمدرضا گلزار کارمند یک شرکت بیمه است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا