اخبار روز سینما

عکس پدر و دختری رعنا آزادی ور و پدرش! / صمیمیت تو این عکس موج می زنه! + عکس

رعنا آزادی ور یکی از بازیگران ایرانی است که به تازگی با بازی در فیلم زخم کاری بسیار درخشیده است. در ادامه عکس این بازیگر را در  کنار پدرش مشاهده می‌کنید.

عکس رعنا آزادی ور بازیگر سریال زخم کاری اخیرا با پدرش منتشر شد که جنجال زیادی به پا کرد. رعنا آزادی ور در فروردین سال 1362 است و در فیلم مارمولک نیز حضور داشت. رعنا آزادی ور به تازگی با مهدی پاکدل بازیگر مشهور ایرانی ازدواج کرده است. رعنا آزادی ور در سریال زخم کاری نقش را بازی کرد و درخشید. اخبار ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل عاطفه رضوی را اعلام کرد.

عکس پدر و دختری رعنا آزادی ور و پدرش! / صمیمیت تو این عکس موج می زنه! + عکس

ازدواج مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور از کجا رقم خورد؟ مهدی پاکدل یکی از بازیگران ساکت و بدون حاشیه دنیای هنر است که برای اولین بار در سال 1358 با فیلم آبی حمید لبخنده در سال ۷۹ وارد دنیای سینما شد و با ایفای نقش های موفق راه خود را در عرصه هنر هموارتر کرد. او چندی پیش با انتشار خبر جدایی از همسرش بهنوش طباطبایی حاشیه ساز شد.

سال گذشته در حالی که مهدی پاکدل با حضور رعنا آزادی ور مشغول بازی در یک تئاتر بود، عکس هایی از این دو بازیگر منتشر شد. انتشار این عکس ها خبر ازدواج مجدد آقای پاک دل با این بازیگر را آغاز کرد اما در حد یک شایعه باقی ماند.

با انتشار عکسی از مهدی پاک دل در کنار رعنا ازادی ور هنرپیشه کشورمان ماجراهایی از ازدواج دوباره آقای هنرمند را در فضای مجازی و رسانه ها به راه انداخت.

 


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا