اخبار روز سینما

عکس یکتا ناصر با گریم سریال نیسان آبی / خوش شانسی باعث شد بازیگر شوم! + بیوگرافی

یکتا ناصر عکسی از خود در گریم سریال نیسان آبی در صفحه مجازی منتشر کرده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. یکتا ناصر بازیگر جوان و همسر کارگردان معروف منوچهر هادی است که در 12 آبان 1357 در تهران به دنیا آمد.

یکتا ناصر با گریم نیسان آبی

یکتا ناصر در سریال ها و فیلم های زیادی از جمله کارهای همسرش بازی کرده است. یکتا ناصر فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر دارد.

عکس یکتا ناصر با گریم سریال نیسان آبی / خوش شانسی باعث شد بازیگر شوم! + بیوگرافی

پست جنجالی یکتا ناصر

سلام به همگی امیدوارم سلامت باشید فقط خواستم از همه عزیزانی که به من لطف داشتند و از پیج من دیدن کردند تشکر کنم. من واقعا کم تونستم در این مدت کوتاه نظرات رو بخونم و به محبت شما جواب بدم اما اینو بدونید که از صمیم قلب دوستتون دارم و برای شما ارزش و احترام قائلم.

تغییر چهره یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است، پدرش افسر بازنشسته ارتش و مادرش خانه دار است. او فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت به دفاتر فیلمبرداری مختلف مراجعه کرد و تست بازیگری داد و در نهایت در سال 1376 برای بازی در سریال گلهای کاغذی انتخاب شد و در مقطع دبیرستان در رشته تجربی تحصیل کرد و در رشته مهندسی محیط زیست در دانشگاه تحصیل کرد و به گفته خودش فردی تنبل بود و هر چه را که دوست داشت به کمک شانس به دست آورد، بنابراین تلاش زیادی برای بازیگری نکرد.

در سال 1376، وقتی 19 ساله بودم، یک روز یکی از دوستانم گفت که باید خواهر 5 ساله اش را به یک شرکت تولید فیلم ببرد و از من خواست تا او را همراهی کنم، من هم به این قصد به آن دفتر رفتم. از همراهی با او آنجا به من گفتند حالا که آمده ای اینجا هم باید یک فرم پر کنی، من هم یک عکس شخصی که در کیفم بود روی فرم گذاشتم و به آنها دادم (سال 76) از من دعوت کردند که وارد این زمینه شوم.

یکتا ناصر از تلویزیون تا سینما

پس از اولین تجربه، در سال 1377 در سریال عید آن سال ها بازی کرد. تا اینکه در سال ۱۳۸۰ با فیلم ساقی بازی در سینما را نیز تجربه کرد. او فعالیت هنری خود را از سال 1374 آغاز کرد و در سال 1975 در حالی که تنها 18 سال داشت برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت و در نمایش تلویزیونی گلهای کاغذی به ایفای نقش پرداخت.

در سال 1376 که مسیر و ذائقه سینمای ایران تغییر کرد و به سمت جوانی و جوان پسندی گرایش پیدا کرد، یکتا ناصر که از قبل تجربه سینما را داشت، تحصیل در دانشگاه را ترجیح داد! در این سال‌ها موجی از جوانان به صورت فراگیر وارد سینما شدند و آن‌هایی که استعداد داشتند خودشان را نشان دادند و آن‌هایی که استعداد نداشتند فرصت حضور در چند پروژه خوب را به دست آوردند. اما کارهایی که یکتا ناصر کرد چندان او را مطرح نکرد مانند: پدرخوانده، شب چراغ و … این روند تا سال 1379 ادامه یافت تا اینکه در سال 1379 سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی (با من بمان) تغییر کرد.

گردآوری شده از رسانه فرتاک

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا