اخبار ورزشی

عکس یادگاری علی بیرانوند با صورت بانداژ شده با جام قهرمانی/ عکس

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های ملی فوتبال ازبکستان و ایران امروز سه شنبه 30 خرداد 1402 در فینال اولین دوره مسابقات فوتبال بزرگسالان آسیای مرکزی موسوم به CAFFA از ساعت 19 به مصاف هم رفتند. در ورزشگاه بوندکار تاشکند که در نهایت ایران با یک گل پیروز شد. او توانست ازبکستان را شکست دهد و فاتح کافا شود.

نکته مهم و البته تلخ این بازی در دقیقه چهارم بازی رخ داد که بازیکنان ازبکستان پس از پرش همزمان علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی به روی دروازه، صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند و توپ به سمت دروازه فرستاده شد. دو بازیکن ایرانی مصدوم شدند و بازی برای دقایقی متوقف شد.

شدت این درگیری به حدی بود که علیرضا بیرانوند با برانکارد از زمین مسابقه خارج و سپس راهی بیمارستان شد تا دروازه بان اول کشورمان نتوانست آخرین بازی را تا پایان انجام دهد. البته بیرانوند که بعد از قهرمانی ایران در هتل حال خوبی دارد، مدال و جام قهرمانی خود را از بازیکنان دیگر دریافت کرد و با شکل او عکس یادگاری متفاوتی گرفت.

عکس یادگاری علی بیرانوند با صورت بانداژ شده با جام قهرمانی/ عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا