اخبار روز سینما

عکس کمتر دیده شده از “نیکی کریمی” در هنگام فوتبال بازی کردن!/ عکس

به تازگی تصویری از نیکی کریمی در هنگام پا به توپ شدن در زمین منتشر شده که در ادامه خواهید دید.

نیکی کریمی، بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون، در آبان ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او همچنین به عنوان کارگردان نیز فعالیت می‌کند. نیکی کریمی اصالتاً از تفرش، استان مرکزی، می‌باشد.

خانم نیکی کریمی برای فیلم «آتابای»، در چهاردهمین جشنواره منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، بهترین فیلم را از طریق برنده شد. او در حال حاضر مجرد است و تا به این تاریخ ازدواج نکرده است.

علاوه بر فعالیت هنری، خانم کریمی چند کتاب را ترجمه و منتشر کرده است.

نیکی کریمی در آبان ماه سال ۱۳۵۰ در تهران به دنیا آمد. او یک بازیگر حرفه‌ای سینما و تلویزیون است و همچنین به عنوان یک کارگردان نیز فعالیت می‌کند. اصالتاً، نیکی کریمی اهل تفرش در استان مرکزی است.

خانم نیکی کریمی برای فیلم “آتابای”، در چهاردهمین جشنواره منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، بهترین فیلم را به دست آورد. او تا به امروز ازدواج نکرده و مجرد است.

علاوه بر بازیگری، خانم کریمی چند کتاب را ترجمه و منتشر کرده است.

در دوران دبستان، نیکی کریمی با بازی در گروه‌های کوچک تئاتری، به عرصه هنری adusd. اولین نقش سینمایی خود را در سال ۱۳۶۸ در فیلم “وسوسه” به کارگردانی جمشید حیدری ایفا کرد. اما حضور جدی تر و مهمتر او را می‌توان در فیلم “عروس” به کارگردانی بهروز افخمی در سال ۱۳۶۹ دانست. نیکی کریمی و ابوالفضل پورعرب را به عنوان اولین ستاره‌های سینمای ایران پس از انقلاب می‌شناسند. سپس، او در دو فیلم مهم دیگر از داریوش مهرجویی به نام‌های “سارا” و “پری” به ایفای نقش پرداخت. در سال ۱۳۷۱ با بازی در فیلم “سارا” که برگرفته از اثر “خانه عروسک” نوشته هنریک ایبسن بود، موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره‌های سن‌سباستین و نانت را از آن خود کند. 

عکس کمتر دیده شده از "نیکی کریمی" در هنگام فوتبال بازی کردن!/ عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا