اخبار روز سینما

عکس: پیام تسلیت عمو پورنگ درگذشت حسین زمان

اخیرا  تسلیت عمو پورنگ درگذشت حسین زمان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. داریوش فرضیایی از این موضوع بسیار ناراحت است.

اخیرا تصویری از پیام غم انگیز داریوش فضیایی به مناسبت درگذشت حسین زمان در رسانه ها منتشر شده است.بوده که در استوری امروز خود ابراز احساسات با مخاطبین خود کرده است.  در ادامه تصویری از استوری تسلیت داریوش فرضیایی برای فوت حسین زمان خواهیم دید.

تسلیت عمو پورنگ درگذشت حسین زمان

حدود یک سال است که برخی از همکاران داریوش فرضیایی به این موضوع اشاره می کنند که رسانه ملی او را به دلایل نامعلومی از تلویزیون کنار گذاشته است. به نظر می رسد او اخیرا در اینستاگرام استوری منتشر کرده است که در آن فوت کرده است حسین زمان خواننده پاپ ایران تسلیت گفت.

عکس: پیام تسلیت عمو پورنگ درگذشت حسین زمان

پیام غم انگیز داریوش فضیایی به مناسبت درگذشت حسین زمان

اندوه عمو پورنگ از درگذشت حسین زمان

داریوش فرضیایی  بیش از دو دهه با شخصیت عمو پورنگ او برای تلویزیون برنامه ساخته و توانسته است نسل های مختلف را جذب برنامه های خود کند. اما حالا بعد از 22 سال حضور مستمر و بی وقفه، تلویزیون به یکباره تصمیم به کنار گذاشتن داریوش فرضیایی  گرفته است.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/عکس-پیام-تسلیت-عمو-پورنگ-درگذشت-حسین-زم/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا