اخبار روز سینما

عکسی 20 سال پیش همسر اول علی دایی برای اولین بار منتشر شد!/عکس

دنیز دایی در اینستاگرام عکسی از مادرش در ۲۰ سال پیش منتشر کرد. دنیز دایی در تاریخ ۲۰ شهریور ماه ۱۳۸۱ و به میلادی در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۴ به دنیا آمده است. وی در انگلستان تحصیل می کند.

عکس همسر اول علی دایی ۲۰ سال پیش

عکس همسر اول علی دایی 20 سال پیش / زیبایی شگفت انگیز صورت + عکس

بیوگرافی دنیز داعی

دنیز یکی از بهترین دانش آموزان فارغ التحصیل دبیرستان های انگلیسی است. دختر بزرگ علی دایی یک سگ بسیار کوچک به عنوان حیوان خانگی دارد. او مجرد است. دنیز یک خواهر ناتنی به نام نورا دارد.

همسر اول علی دایی کیست؟

ماجرای اولین ازدواج علی دایی به سال 1360 برمی گردد. علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان پس از فوت پدرش در سال 1360 با یکی از آشنایان دور خود به نام مهسا ازدواج کرد که خیلی جاها نامش را به اشتباه مریم درج کرده است اما دخترش دنیز در اینستاگرامش در پستی مرتبط به آن خطاب به تولد مادرش نوشت:  مامان مهسا. حاصل ازدواج علی دایی با همسر سابقش تولد دختری به نام دنیز بود. البته ازدواج علی دایی و همسر اولش به طلاق ختم شد. علی دایی 25 ساله بود که با همسر سابقش ازدواج کرد و زیر یک سقف زندگی می کردند. او و همسرش مریم پس از جدایی بر سر حضانت دخترشان دنیز با هم اختلاف پیدا کردند و حتی پرونده آنها به دادگاه رفت.

 

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/عکس-همسر-اول-علی-دایی-20-سال-پیش-زیبایی-شگ/
  • https://magto ir/blog/عکس-همسر-اول-علی-دایی-20-سال-پیش-زیبایی-شگ/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا