اخبار روز سینما

عکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایش

پی ام آپ: مهتاب کرامتی یکی از شناخته شده ترین بازیگران سینمای ایران است. مهتاب کرامتی در چندین فیلم سینمایی بازی کرده است که 20، آلزایمر، عصر یخبندان، جاده قدیم و خاک سرخ برخی از آنهاست. مهتاب کرامتی با بابک ریاحی پور، نوازنده گیتار ازدواج کرد و پس از مدتی از او جدا شد. مهتاب کرامتی از سال 2005 تا 2001 سفیر صلح و حسن نیت یونیسف بود. مهتاب کرامتی در زمینه مدلینگ و لباس نیز فعال است.

به گفته مهتاب کرامتی، او یک بار در سنین پایین ازدواج کرد که منجر به جدایی و طلاق شد و حاصل آن یک دختر بود که اکنون با خود مهتاب کرامتی زندگی می کند.

همسر سابق او بابک ریاحی پور بود که نوازنده است. وی در این باره گفت: سال ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی داشتم. در واقع چون این ازدواج در سنین پایین شکل گرفت موفقیت آمیز نبود. اما ما همچنان آگاه هستیم. اما این رشد ما در 2 فرآیند مختلف رخ داد و در نهایت مسیرهای ما از هم جدا شد.

16541801996d85

بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از مشهورترین نوازندگان ایرانی است که در رشته گیتار و بیس تخصص دارد و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. موسیقی را در آلمان آموخت و در ایران ادامه داد و با خوانندگانی مانند محمد نوری و گروه هایی مانند اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می کردند همکاری کرد.

استایل خاص مهتاب کرامتی در شو آرمانی

مهتاب کرامتی بازیگر به عنوان مهمان در شو Prive جورجیو آرمانی در پاریس حاضر شد.

در این مراسم از مجموعه مد لباس جورجیو آرمانی برای پاییز و زمستان 2019 رونمایی شد.

نیکول کیدمن بازیگر مشهور هالیوود و همسرش نیز به این مراسم دعوت شده بودند.

در ادامه عکس هایی از مهتاب کرامتی در این مراسم را مشاهده می کنید.

photo_2019-07-02_23-47-07عکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایش

1 - کپی کنیدعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایش

photo_2019-07-03_07-29-45عکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایش

مهتاب مهتاب رنگ چشمانش را به همه نشان داد.

مهتاب کرامتی بازیگر معروف سینما عکس جدیدی از خود منتشر کرد.

مهتاب کرامتی بازیگر 52 ساله مجرد و تنها پس از جدایی از بابک ریاحی پور عکس زیر را از نزدیک منتشر کرده است.

IMG_20230613_165518عکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایش

حقوق 400 میلیاردی مهتاب کرامتی درست است؟

در میان بازار داغ شایعات در فضای مجازی، این بار خبری از مهتاب کرامتی و فعالیت جدید او به عنوان تهیه کننده منتشر شد. این گمانه زنی ها بلافاصله پس از انتشار کرامتی در سایت وی منتشر شد. همان مقاله ای که رسانه های ضد انقلابی مانند اینترناسیونال منتشر کردند.

اما گمانه زنی ها در مورد حضور او در سریال جدید بلافاصله پس از این نشریه مجازی در فضای مجازی منتشر شد. به این ترتیب در فضای مجازی پیشنهاد دادند که مهتاب کرامتی به عنوان تهیه کننده با پلتفرم نماوا برای ساخت سریال قرارداد میلیاردی بسته است.

به گزارش تسنیم، در خبرها آمده بود که قرارداد کرمتی با نماوا 400 میلیارد تومان است. مبلغی معادل ساخت حدود ۷ سریال در شبکه خانگی.

به گزارش رصد ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه های جهانی صوتی و تصویری)، پلتفرم نماوا هنوز درخواستی از سوی ساترا برای تولید سریال جدید با حضور مهتاب کرامتی دریافت نکرده است. ضمن اینکه این پلتفرم در حال حاضر هیچ سریال یا برنامه ای با حضور مهتاب کرامتی در حال تولید یا پخش ندارد.

مهتاب کرامتی «رقص روی شیشه» را به عنوان بازیگر در شبکه نمایش تلویزیونی داشت که به دلیل ناهماهنگی تهیه کننده و بستر پخش به پایان نرسید و انتقادات زیادی را از سوی مخاطبان به همراه داشت. البته به گمان بسیاری از منتقدان، بازی کرامتی و حتی بهرام رادان نتوانستند در چنین کاری موفق باشند.

مدتی بعد در سریال «میدان سرخ» با حمید فرخ نژاد همبازی شد و به گفته بینندگان، در آنجا هم بازی چشمگیری نداشت. البته این سریال به پایان نرسید و هنوز به فصل دوم آن اشاره ای نشده است.

حقوق 400 میلیاردی مهتاب کرامتی؟عکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایش

سانسور عجیب موهای مهتاب کرامتی

موهای مهتاب کرامتی در سکانسی از سریال جدید «میدان سرخ» سانسور شد.

روزنامه هفت صبح با انتشار تصویری از چهره سانسور شده مهتاب کرامتی نوشت: امکان فتوشاپ و تصحیح تصاویر فیلم نباید به ابزاری آزاردهنده تبدیل شود. ترمیم جلد خانم مهتاب کرامتی در سریال قرمز میدان آزاردهنده و بی معنی است.

«میدان سرخ» سریالی به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است که به تازگی وارد مجموعه تفریحات خانگی شده است. حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهاره افشاری، رضا یزدانی و لیندا کیانی بازیگران اصلی این سریال هستند.

مهتاب کرمتیعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایش

نور ماه رنگ چشمانش را نشان می داد.

مهتاب کرامتی بازیگر معروف سینما عکس جدیدی از خود منتشر کرد.

مهتاب کرامتی بازیگر 52 ساله مجرد و تنها پس از جدایی از بابک ریاحی پور عکس زیر را از نزدیک منتشر کرده است.

برخی از کاربران با انتشار این تصویر در صفحات مختلف نوشته اند که چشمان ماه شأن به اصطلاح سگ ها را دارد.

IMG_20230613_165518عکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایشعکس های مهتاب کرامتی در کنار دختر زیبایش

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا