اخبار روز سینما

عکس های جنجالی همسر زیبای پژمان جمشیدی/ نگار فرهمند کیست؟

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از رکنا، پژمان جمشیدی بازیکن سابق فوتبال که در سال 1392 پا به عرصه بازیگری گذاشت؛ وی در مجموعه تلویزیونی «زیرخاکی» به ایفای نقش می پردازد که آخرین بار در سری سوم این مجموعه که در ایام عید از تلویزیون پخش می شود، به ایفای نقش می پردازد.پژمان جمشیدی صبح ماه مبارک رمضان مهمان تلفنی برنامه «سریال» بود. 20 اسفند صدای جمشیدی در این تماس تلفنی کمی خشن بود و وی عنوان کرد که صدایش از یکی از صحنه های هیجان انگیز این درام نشات گرفته است. پژمان جمشیدی با بیان اینکه «زیرخاکی 3» یک سریال 14 قسمتی است و در ایام عید و ماه مبارک رمضان پخش می شود، اظهار کرد: پژمان جمشیدی در سینما نیز فعالیت های مختلفی داشته است.پژمان جمشیدی به تازگی در فیلم دینامیت حضور داشته است. او در این فیلم نقش متفاوتی دارد و گریم عجیبی دارد که مخاطب را شگفت زده می کند. علاوه بر این، او به خوبی از عهده نقش خود بر می آید.

این روزها دو چهره مطرح سینما و تلویزیون به نام های بهرام رادان و پژمان جمشیدی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آنها با هم دوست خوبی هم هستند و بازیگر نقش اول فیلم «الافزار» به تهیه کنندگی بهرام رادان، پژمان جمشیدی بود. بهرام رادان با مینا مختاری ازدواج کرده و همسرش وبلاگ نویس اینستاگرامی است، در حالی که شایعاتی درباره همسر پژمان جمشیدی که او هم وبلاگ نویس است، شنیده می شود. بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند نگار فرهمند همسر این بازیگر محبوب است.

نگار فرهمند متولد 1367 و بختیاری است. او دارای مدرک فوق لیسانس بازاریابی و لیسانس مدیریت تبلیغات از قبرس است. وبلاگ نویسان این روزها درآمد بسیار بالایی دارند و خانم فرهمند نیز از این قاعده مستثنی نیست. این زوج اختلاف سنی زیادی دارند، پژمان جمشیدی متولد 1356 است و نزدیک به 20 سال از نگار فرهمند بزرگتر است.

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

پژمان جمشیدی

منبع: دیجی انترتینمنت

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا