اخبار روز سینما

عکس های بهنام شرفی و یکتا ناصر از پشت صحنه و استایل تئاتر جدیدشان

یک تصویر پشت صحنه تئاترهای جدید سبک جدید یکتا نصیر با بازی بهنام شرفی این نشریه ای بود که توجه هواداران را به خود جلب کرد. تصویر زیر را تماشا کنید.

استایل جدید یکتا ناصر در کنار بهنام شرفی

یک تصویر یکتا ناصر و بهنام شرفی در پشت صحنه تئاتر جدید منتشر شده در فضای مجازی در زیر تماشا کنید:

یکتا ناصر و بهنام شرفی در پشت صحنه تئاتر جدید

بیوگرافی بهنام شرفی

بهنام شرفی (متولد 23) مهر 1360 در ملایر) بازیگر و کارگردان ایرانی تئاتر، تلویزیون و سینما است. وی دارای مدرک کاردانی روابط عمومی و لیسانس تئاتر کاربردی است. فنون بازیگری را در درس استاد تزاریان آموخت.

از سال 1380 با بازی در تئاتر به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد. وی با نمایش اعترافات مستأجر برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش تئاتر خیابانی بیست و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و برنده جایزه بهترین بازیگر مرد در مسابقه تئاتر ایران الف از سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر شد. این اپیزود صورتی شد تا در نمایش Blue Mile بازی کند

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر در 12 آبان وی در سال 1357 در تهران به دنیا آمد. پدرش یک افسر نظامی بازنشسته و مادرش خانه دار است. در 19 سالگی به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت، به آژانس های سینمایی مختلف مراجعه کرد و تست بازیگری داد و در نهایت برای بازی در سریال Gölhayı Kagazi انتخاب شد.

ناصر پس از بازی در سریال گل های کاغذی به فعالیت خود ادامه داد و در چند سریال تلویزیونی دیگر بازی کرد. یعنی تا اینکه در سال 1380 با بازی در فیلم ساقی به طور رسمی فعالیت سینمایی خود را آغاز کرد. در این مدت نیز وارد دانشگاه شد و در رشته محیط زیست تحصیل کرد.

بیشتر بخوانید:

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا