اخبار روز سینما

حرکت بسیار خطرناک و نا ایمن از “امیرحسین آرمان” در کنار رودخانه!/ عکس

امیرحسین آرمان، 19 سال قبل با بازی در فیلم “ازدواج به سبک ایرانی” وارد عرصه بازیگری شد و به سرعت محبوبیت خود را بالا برد.

به گزارش پی ام آپ؛ پس از آن، در سال ۱۳۹۱ با سریال “کلاه پهلوی” در تلویزیون حضور داشت. هرچند بعدها نیز به خوانندگی روی آورد. او همچنین 8 قطعه موسیقی را منتشر کرد، اما هیچ کدام از آن‌ها مورد استقبال عمومی قرار نگرفت.

آرمان در این سال‌ها فعال و پرکار بوده است و در حال حاضر تصویری از خود را روی تخت آویزی توری منتشر کرده است. این تخت آویز به شکلی خطرناک روی درختان اطراف رودخانه نصب شده است.

حرکت بسیار خطرناک و نا ایمن از "امیرحسین آرمان" در کنار رودخانه!/ عکس

بیوگرافی امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان، بازیگر تلویزیون و سینما، در تهران در تاریخ ۱۴ آبان ۱۳۶۱ به دنیا آمد. وی اولین بار در فیلم سینمایی “ازدواج به سبک ایرانی” به کارگردانی حسن فتحی به عنوان بازیگر رسمی حضور یافت و پس از آن در چندین فیلم سینمایی نقش‌های متعددی ایفا کرد. او در فیلم “صد سال به این سال‌ها” با بازی درخشان خود توجه همه را به خود جلب کرد.

آرمان در ادامه فعالیت هنری خود، در فیلم‌هایی همچون “نازنین”، “در امتداد شهر” و “شیفت شب” به بازی پرداخت و در نهایت با حضور در سریال “کیمیا” به کارگردانی جواد افشار و پریا کاری از حسین سهیلی‌زاده شناخته شد.

برخی از موفقیت‌های امیرحسین آرمان در هنر تلویزیون و سینما شامل فیلم‌های “برف روی شیروانی داغ”، “ممنوعه”، “مانکن”، “آن‌ها” و “دوباره باهم” می‌شوند.

گردآوری شده از سایت وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا