اخبار روز سینما

انتشار عکسی قدیمی از قرارهای عاشقانه رونالدو و جورجینا! / تغییرات فاحش جورجینا در گذشت زمان!

کمتر روزی می شود که اخبار مرتبط با جورجینا و رونالدو در وبسایت‌های خبری منتشر نشود. این زوج که حواشی و طنزهای زیادی پیرامون ازدواجشان وجود دارد دارای دو فرزند مشترک هستند. در ادامه عکسی قدیمی از اولین قرار این دو را مشاهاده می کنید.

جورجینا و رونالدو از سال 2016 با هم زندگی می کنند، اما با وجود عشق و صمیمیت که بین آنها دیده می شود، هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده اند. جورجینا هنگام ملاقات با این فوتبالیست فروشنده فروشگاه گوچی در مادرید بود. اکنون عکسی قدیمی از اولین قرار این زوج منتشر شده است که تغییرات جورجینا موضوع آن است.

عکس زیرخاکی از اولین قرار عاشقانه رونالدو و نامزدش

عکس مخفیانه از اولین قرار عاشقانه رونالدو و نامزدش / تغییر جنجالی جورجینا رودریگز! + عکس

چرا رونالدو با جورجینا ازدواج نمی کند؟

جورجینا یک بار با سوالی در مورد پیشنهاد ازدواج کریستیانو رونالدو مواجه شد و او پاسخ صادقانه ای داد. گفت دست خودش نیست. او همچنین گفت که می خواهد روزی این اتفاق بیفتد. این مدل آرژانتینی فاش کرد که دوستانش اغلب او را به خاطر ازدواج با رونالدو مسخره می کنند. او اضافه کرد که آخرین آهنگ جنیفر لوپز،  The Ring، باعث افزایش طعنه دوستانش شده است.

عکس مخفیانه از اولین قرار عاشقانه رونالدو و نامزدش / تغییر جنجالی جورجینا رودریگز! + عکس

نامزد رونالدو گفت: این موضوع (ازدواج) به من بستگی ندارد، ای کاش… راستش را بخواهید، فکر نمی کنم وضعیت ما یکدفعه تغییر کند زیرا واقعاً احساس می کنم که من هم آن را دوست دارم. من مهمترین چیز را با کریستیانو دارم. بچه های شگفت انگیز و عشقی که دریافت می کنم. چیزهای دیگر مهم نیستند. دوستانم همیشه در مورد عروسی با من شوخی می کنند. از زمانی که جنیفر لوپز آهنگ “حلقه”، “When’s the Wedding” را منتشر کرد،  آنها همیشه آن آهنگ را برای مسخره کردن من پخش می کنند.»

رونالدو چقدر پول به جورجینا رودریگز می‌دهد؟

جورجینا رودریگز که مادر 2 فرزند رونالدو است در صورت جدایی از حمایت مالی برخوردار خواهد شد و هماهنگی هایی بین آنها برای این وضعیت انجام شده است. بر اساس این قرارداد، جورجینا رودریگز در صورت جدایی از نامزدش کریستیانو رونالدو، ماهیانه حدود 100 هزار یورو کمک هزینه دریافت می کند.

گزارش شده است که این قرارداد همچنین مالکیت خانه کریستیانو رونالدو در مادرید را به جورجینا می دهد و جورجینا رودریگز تا پایان عمر ماهانه 85900 پوند (100000 یورو) کمک هزینه دریافت می کند. گفتنی است رونالدو در اوایل ماه می از سوی فوربس به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان معرفی شد و درآمد سالانه او در سال جاری به بیش از 109 میلیون پوند رسید.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا