اخبار روز سینما

عکس محمدرضا گلزار از نمای نزدیک همه را شوکه کرد/دوست پسر فیلم تازه پیر شد!

عکس محمدرضا گلزار از نمای نزدیک همه را شوکه کرد/دوست پسر فیلم تازه پیر شد!محمدرضا گلزار متولد ۱ فروردین سال 1356 است. گلزار 46 ساله که انگار قصد پیر شدن نداشت، عکسی از نزدیک از خود منتشر کرد، چین و چروک های صورتش نشان می دهد که پیری به یار جدید سینمای ایران رسیده است. جالب است بدانید همسر گلزار آیسان متولد 1355 است و این زوج 20 سال اختلاف سنی دارند.

عکس محمدرضا گلزار از نمای نزدیک همه را شوکه کرد

عکس محمدرضا گلزار از نمای نزدیک همه را شوکه کرد/دوست پسر فیلم تازه پیر شد!

عجیب اما واقعی؛ رتبه کنکور محمدرضا گلزار

یکی دیگر از بازیگران سرشناس ایرانی که اخیراً ازدواجش سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است، محمدرضا گلزار است. این هنرمند کشورمان در رشته ریاضی و فیزیک دیپلم خود را گرفت اما تغییر رشته داد و در رشته تجربی در کنکور شرکت کرد. او که در برنامه ماه عسل مهمان احسان علیخانی بود، درباره جایگاهش در کنکور گفت: در کنکور سراسری رتبه پنجم را کسب کردم، سه سال ریاضی خواندم و سپس به رشته تجربی رفتم. در کنکور 100 درصد عربی و معارف را گرفتم و به همین دلیل برای تدریس در مدارس کنکور رفتم. گلزار در رشته مهندسی مکانیک سیالات رتبه پنجم را کسب کرد. جالب است بدانید احسان علیخانی که میزبان شما در این برنامه بود رتبه زیر 1000 کنکور را کسب کرد و در سال 1379 با رتبه 770 در رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران پذیرفته شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا