اخبار روز سینما

عکس زیرخاکی و بدون آرایش نگار جواهریان لو رفت!/عکس


عکسی از نگار جواهریان را در زیر مشاهده می کنید.

نگار جواهریان سومین همسر رامبد جوان است. نگار جواهریان در سال 1361 در تهران به دنیا آمد. نگار جواهریان و همسرش یک دختر به نام نوردخت دارند. نگار جواهریان در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی بازی کرده است. نگار جواهریان را یکی از بازیگران بدون حاشیه می دانند.

عکس زیرخاکی و بدون آرایش نگار جواهریان لو رفت!/عکس

بیوگرافی جواهریان

نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است.فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۵ سالگی وارد تئاتر شد سپس صداپیشگی را تجربه کرد و حالا ترجمه هم می کند.مرحوم پدرش مهندس راه و ساختمان و مادرش خانه دار است

دو خواهر بنام «نازنین» و «نگین» و یک برادر دارد و مادر و خواهرش و بسیاری از بستگانش مدتی هاست ساکن شهر مونترال کانادا می باشند.

ازدواج با رامبد جوان

خبر ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان که در ابتدا شایعه به نظر می رسید با انتشار عکس هایی از این زوج جدی تر شد.

سرانجام در سال ۹۵  نگار 34 ساله و رامبد 45 ساله در یونان با حضور بسیاری از بازیگران و هنرمندان به طور رسمی ازدواج کردند.

این زوج سال ۱۳۹۲ در فیلم «پریدن از ارتفاع کم» کنار هم بازی کردند و نکته جالب اینکه رامبد تجربه دو ازدواج منجر به طلاق با ماندانا روحی و سحر دولتشاهی داشت.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا