اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

عکس قدیمی و زیر خاکی مهران مدیری لو رفت! /آقای سوپر استار چقدر سبیل بهش میاد!

در زیر، می‌توانید یک تصویر کمتر دیده شده از مهران مدیری را در دوران جوانی مشاهده کنید.

مهران مدیری، بازیگر و کارگردان مطرح ایرانی، به عنوان یک بازیگر طنز و کمدی شناخته می‌شود. علاوه بر بازیگری، مهران مدیری در زمینه کارگردانی نیز بسیار تجربه‌‌‌‌‌مند است. او در سال 1346 به دنیا آمده است و از 16 سالگی با کار تئاتر آغاز کرده است. همچنین، او خواننده نیز می‌باشد. مهران مدیری در حال حاضر متاهل است و دو فرزند به نام‌های فرهاد و شهرزاد دارد. شهرت مهران مدیری از سال 1372 با حضور در مجموعه طنزی به نام “نوروز 72” شروع شد. پس از آن، او در چندین مجموعه طنز دیگری که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

عکس قدیمی و زیر خاکی مهران مدیری لو رفت! /آقای سوپر استار چقدر سبیل بهش میاد!

مهران مدیری یک هنرمند چند منظوره ایرانی است که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کند، شامل کارگردانی، بازیگری، خوانندگی، مجریگری، طراحی صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کنندگی. او در برخی از مجموعه‌های تلویزیونی به عنوان کارگردان و بازیگر شرکت کرده است، از جمله سریال‌های “ساعت خوش”، “پاورچین”، “نقطه‌چین”، “شب‌های برره”، “باغ مظفر”، “مرد هزارچهره”، “مرد دوهزارچهره”، “قهوه تلخ”، “ویلای من”، “شوخی کردم” و “در حاشیه”.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا