اخبار روز سینما

انتشار عکس همسر خوشتیپ فهمیه پایتخت! / تغییر 180 درجه‌ای خانم بازیگر در کنار همسرش! + عکس

بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت توانست محبوبیت زیادی در بین مردم پیدا کند. این بازیگر 47 سال سن دارد و در سال 1395 دختری به نام سوفی به دنیا آورده است. در ادامه عکس او و همسرش را مشاهده می کنید.

عکس نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه در سریال پایتخت و همسرش را ببینید. نسرین نصرتی متولد 1355 در تهران بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

عکس فهمیه سریال پایتخت و همسرش

عکس فهمیده از سریال پایتخت و همسرش/ چهره واقعی این بازیگر همه را شگفت زده کرد! + عکس

حضور او در عرصه بازیگری کاملا اتفاقی رخ داد، به پیشنهاد یکی از دوستانش از سال 1359 به عنوان منشی صحنه وارد تئاتر شد و روزی در غیاب بازیگر به جای او بازی کرد و مورد لطف قرار گرفت. و همچنین بازی در یک نمایش مهمان که سرنوشت او را تغییر داد.

شهرت با پایتخت

نسرین نصرتی با بازی در نقش فهیمه در سریال پایتخت به محبوبیت و شهرت فوق العاده ای دست یافت، حضور او از فصل دوم این سریال آغاز شد و تا فصل آخر ادامه دارد.

همسر نسرین نصرتی

نسرین نصرتی در سال ۱۳۸۸ با سام پاک پیکار ازدواج کرد، رابطه آنها در یک مهمانی خانوادگی آغاز شد و پس از 10 سال آشنایی، سرانجام به خواستگاری و ازدواج ختم شد. این زوج در آبان سال 1995 صاحب یک دختر به نام سوفی شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا