اخبار روز سینما

عکس علی کریمی همدست جدید اینترنشنال

به گزارش سرویس فوتبالی کمتر؛ علی کریمی فوتبالیست سابق که در کانادا از پول های دزدی لذت می برد و خواهر بیچاره آرش در زندان که حتی به خواهرش هم رحم نکرد و حالا خواهرش بابت دزدی ها و پول های میلیاردی مردم به او پرداخت می کند. دزدی کرد و به کانادا گریخت. و اکنون از شایعات و دروغ ها استفاده شده است.

در ادامه شایعات اربعینی این بار اینترنشنال و علی کریمی شایعه ای را با تیتر ارسال ده ها تن غذا از ایران به عراق منتشر کردند.

این در حالی است که گمرک تنها واسطه و انتقال دهنده مواد غذایی است. این محموله ها غذای موکب های ایرانی است که با کمک مردم تهیه شده است.

نکته بعدی این است که تعداد موکب ها و پذیرایی های ایرانیان در مقایسه با موکب ها و پذیرایی های عراقی ها ناچیز تلقی می شود.

او پیش از این نیز دروغ و شایعاتی را مطرح کرده است، از جمله این دروغ ها:

در این پست که به نقل از علیرضا زاکانی، شهردار تهران به دروغ و با جعل آرم موسسه همشهری منتشر شده، ادعا شده که وی گفته است: «در جلسه خطاب به سران قوا گفتم: خانه عفاف برای تخلیه احساسات این دخترانی که ظاهراً در نقاط مختلف تهران معترض هستند، شروع کنیم، این آشفتگی تمام می شود، هم شور و شوق خود را تخلیه می کنند و هم درآمد مشروع دارند.

عکس علی کریمی همدست جدید اینترنشنال
عکس علی کریمی همدست جدید اینترنشنال

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً با هدف اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده دیدگاه رسانه پی ام آپ نیست.

فوتبال روزانه اینستاگرام
عکس علی کریمی همدست جدید اینترنشنال

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا