اخبار روز سینما

عکس عروسی شیلا خداداد و همسرش / زیبایی خیره کننده این بازیگر

به گزارش پی ام آپ، شیلا خداداد چهاردهم آبان وی در سال 1359 در تهران در خانواده ای کوچک به دنیا آمد. . او رشته مهندسی فیزیک دانشگاه را انتخاب کرد و در این رشته شروع به کار کرد و در زمینه موسیقی نیز فعال است و در گروه های مختلف موسیقی فعالیت می کند. او با بازی در سریال مصافاری از هند به شهرت رسید.

شیلا خداداد بازیگر متاهل است و فرزین سرکارات نام همسرش است که جراح بینی است.این زوج با هم آشنا شدند:

رفتم دکتر گفتم دکتر دماغم خیلی قشنگه لطفا اصرار نکن که عمل کنم! دکتر هم اصرار کرد که بینیتو عمل کن!حالا اگه اصرار کردی قبول کن. جراحی بینی من! (می خندد)

برای عمل بینی پیش من آمدند، دکتر آمد و پرسید نظرت در مورد بینی من چیست؟ گفت. (می خندد)

اما شوخی که بگذریم، از چند تا از همکاران بازیگر و یکی دو دوست شنیده بودم که کارشان خیلی خوب است، من به جراحی بینی حساسیت داشتم بنابراین نمی خواستم ظاهرم را تغییر دهم. سال ها بود که دکتر می رفتم اما از جراحی راضی نبودم اما در نهایت با توضیحاتی که در مورد کارش شنیده بودم به دکتر رفتم و قبول کردم که بینی ام را جراحی کنم. فرزین با این جراحی بینی من را عمل کرد، بیا با هم آشنا شویم و ازدواج کنیم. بعد از عمل بینی اش دیدم حالش خیلی خوب است و گفتم خودم با او ازدواج می کنم! بعد متوجه شدیم که با هم آشنا شده ایم. ما یک چیز مشترک داریم، بنابراین اجتماعی شدن خود را افزایش دادیم تا همدیگر را بهتر بشناسیم، کمی بعد تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم زیرا هیچ کدام از ما به اجتماعی شدن طولانی مدت و آشنایی طولانی مدت اعتقاد نداریم. پیشینه فرهنگی بسیار مشابه خانواده هایمان ما را تشویق به شروع زندگی مشترک کرد، بنابراین با تایید خانواده و دوستان خیلی سریع ازدواج کردیم.

شیلا خداداد

شیلا خداداد مهاجرت کرد!

این اولین بار نیست که شایعه مهاجرت شیلا خداداد با طلاق آنها منتشر می شود. این آخرین بار نخواهد بود الان هم عکسی از شیلا خداداد و همسرش منتشر شده که در دبی و کنسرت رضا صادقی گرفته شده است. اما برخی از کاربران و رسانه ها مدعی مهاجرت به امارات و اقامت در دبی شدند. آنها هنوز نسبت به این ادعا واکنشی نشان نداده اند و بعید به نظر می رسد شیلا خداداد مهاجرت کند. در حال حاضر فقط باید منتظر ماند و دید که آیا خداداد به این ادعا واکنش نشان می دهد یا طبق معمول نادیده می گیرد.

شیلا خداداد

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا