اخبار روز سینما

عکسی عاشقانه از مهدی پاکدل و همسر دومش منتشر شد!/خانم بازیگر چه دلبری برای شوهرش میکنه!

مهدی پاکدل با انتشار یک عکس در کنار همسرش رعنا آزادی ور اینستاگرام خود را به‌روز کرد.

مهدی پاکدل عکسی که در کنار همسرش رعنا آزادی ور گرفته است را در اینستاگرام خود به روز کرد. مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی است. مهدی پاکدل برای دومین بار با رعنا آزادی ور ازدواج کرد. مهدی پاکدل بازیگر و برادر بزرگترش حسین پاکدل است.

عکسی عاشقانه از مهدی پاکدل و همسر دومش منتشر شد!/خانم بازیگر چه دلبری برای شوهرش میکنه!

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 بازیگر سینما و تلویزیون در اصفهان است. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیک دانشگاه آزاد تهران است که در کنار بازیگری در خوانندگی نیز تجربه کسب کرده و در حال حاضر در رشته مدلینگ موفق است.

آشنایی مهدی پاکدل با همسر اولش بهنوش طباطبایی

مهدی پاکدل در جریان فیلمبرداری فیلم مصئب دوشیزه با همسر اولش بهنوش طباطبایی آشنا شد و می گوید عاشق خنده های او شده است. این دو 11 اسفند در سال 1389 ازدواج کردند اما آنها در اسفند سال 1394 از هم جدا شدند.

اولین گمانه زنی مبنی بر طلاق آنها در اکران فیلم سیانور به دلیل گم شدن حلقه ازدواج بهنوش طباطبایی مطرح شد که سوژه عکاسان شد و شایعه جدایی این زوج در فضای مجازی پخش شد تا اینکه بهنوش طباطبایی پستی منتشر کرد. او تمام عکس های این زوج و مهدی پاکدل را از اینستاگرام پاک کرد.

در نهایت فریبا نادری در مصاحبه ای خبر جدایی مهدی پاکدل و بهنوش طباطبایی را تایید کرد و بعداً بهنوش طباطبایی در گفت وگویی دلیل عدم موفقیتش در سینما و تلویزیون را به دلیل جدایی از همسر سابقش مهدی پاکدل توضیح داد. اما این خبر هیچ گاه به صورت رسمی از سوی مهدی پاکدل منتشر نشد و با وجود گذشت 2 سال هنوز خبری مبنی بر دلیل طلاق این دو زوج منتشر نشده است.


Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/عکس-عاشقانه-مهدی-پاکدل-و-همسر-دومش/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا