اخبار روز سینما

عکس عاشقانه و احساسی سمیرا حسن پور و همسرش کولاک کرد!/عکس

 

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ، عکسی جذاب از سمیرا حسن پور و همسرش منتشر شده است. سمیرا حسن پور بازیگر سینما و تلویزیون است. سمیرا حسن پور در پایتخت به شهرت رسید. خانم سمیرا حسن پور سال هاست با سامان سالور کارگردان ازدواج کرده است. در زیر یک عکس عاشقانه سمیرا حسن پور و همسرش را مشاهده می کنید.

 

عکس عاشقانه و احساسی سمیرا حسن پور و همسرش کولاک کرد!/عکس

بیوگرافی سمیرا حسن پور

سمیرا حسن پور در ۱۶  آذر 1363 د رتهران به دنیا امد و بازیگر است.

وی فارغ التحصیل کارشناسی نمایش از دانشگاه آزاد واحد اراک است و به نقاشی علاقه زیادی دارد و به موسیقی و نوازندگی پیانو نیز علاقه دارد.

او در خانواده ای پنج نفره بزرگ شد، پدر ترک زبانش «مجسمه ساز» و مادرش «خانه دار» است و دو برادر دارد که یکی مهندس عمران و دیگری مهندس برق است.

ازدواج

سمیرا حسن پور پس از بازی در فیلم تمشک با سامان سالور (کارگردان) رابطه برقرار کرد و در نهایت در سال 1394 با یکدیگر ازدواج کردند.

سامان سالور متولد مرداد ۱۳۵۵ در بروجرد، فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد که نخستین فیلم او «ساکنین سرزمین سکوت» سال ۱۳۸۲ بود.

جلوی دوربین

در سال 1387 و در سن 25 سالگی با مجموعه تلویزیونی «چاردیواری» در کنار سعید آقاخانی و امیر جعفری وارد تلویزیون شد و همان سال در سریال دلنوازان ایفای نقش کرد.

با این حال اولین بار با نقش گلرخ سریال «پایتخت ۱» در نوروز ۱۳۹۰ شناخته تر شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا