اخبار روز سینما

ظاهر جذاب ناتالی پورتمن پس از خبر خیانت همسرش! او پس از شوهرش به چهره خود رسید!

ناتالی پورتمن بازیگر مشهور هالیوود تنها چند روز پس از انتشار خبر خیانت همسرش با ظاهری زیبا و جذاب در فرانسه دیده شده است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، ناتالی پورتمن بازیگر محبوب هالیوود تنها چند روز پس از انتشار خبر خیانت همسرش در فرانسه جذاب دیده شده است.

این بازیگر 42 ساله برای تماشای مسابقات تنیس اوپن فرانسه یک تی شرت گلدار انتخاب کرد.

ناتالی پورتمن روز چهارشنبه هنگام حضور در مسابقات آزاد فرانسه در پاریس، کلاه آفتابی حصیری و لباس گلدار به تن کرد.

این در حالی است که اخیراً خبر خیانت همسرش بنجامین میلیپید با یک زن 25 ساله جنجالی شده است.

ظاهر گران قیمت بازیگر زن برای تماشای مسابقه تنیس!

این ستاره برای این مهمانی یک تی شرت تابستانی و گلدار از مجموعه بهار و تابستان 2021 طراح فرانسوی کلودیو پیرلو انتخاب کرده است.

این پیراهن زیبا هنوز با قیمت 300 دلار موجود است! ناتالی همچنین برای تیپ تابستانی خود کلاه آفتابی کریستین دیور را انتخاب کرد. این کلاه 890 دلاری با نوار مشکی و سفیدی که نام این برند لوکس را بر خود دارد تزئین شده است.

ناتالی پورتمن که یکی از سفیران برند جهانی دیور است، ظاهر خود را با یک جفت عینک آفتابی چشم گربه ای مشکی از Ahlem به ارزش 500 دلار و یک کیف مشکی دیور به ارزش 4000 دلار تکمیل کرد.

در عکس های منتشر شده از این بازیگر حلقه ازدواج 4 عیار او را نیز مشاهده می کنید.

اتحادی که با وجود خبر خیانت همسرش همچنان در دست این بازیگر است.

حلقه ازدواج 4 قیراط الماس ناتالی پورتمن

هفته گذشته یک منبع نزدیک به این خانواده به روزنامه صبح آزاد اعلام کرد: «آنها از هم جدا نیستند. ناتالی و بنجامین در حال تلاش برای کشف همه چیز هستند. بنجامین هر کاری می کند تا ناتالی او را ببخشد. ناتالی و خانواده اش برای او مهم و ارزشمند هستند.

با تماشای مسابقه تنیس بین کوکو گاوف و ایگا سویتک در روز چهارشنبه، این ستاره هیچ نشانه ای از ناراحتی نشان نداد و مانند همیشه زیبا و درخشان به نظر می رسید.

برگفته از رسانه وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا