اخبار روز سینما

زیبایی بازیگر اسپانیایی «پنه لوپه کروز» حتی با موهای نامرتب و ژولیده وصف نشدنی است!/ عکس

پنه لوپه کروز، بازیگر معروف اسپانیایی، 49 ساله، در طول فیلمبرداری تبلیغاتی جدید خود خیره کننده و زیبا به نظر می رسد.

AM – پنه لوپه کروز، بازیگر 49 ساله، با لباس سبز در یک گل فروشی برای فیلمبرداری یک آگهی تبلیغاتی جدید، مثل همیشه زیبا به نظر می رسد.

به گزارش پی ام آپ؛ پنه لوپه کروز بازیگر اسپانیایی هنگام فیلمبرداری تبلیغاتی در مادرید بسیار زیبا به نظر می رسد.

این بازیگر 49 ساله با به تن کردن یک لباس سبز رنگ هنگام فیلمبرداری، صحنه هایی در یک غرفه گل جذاب، ظرافت و زیبایی خود را به نمایش گذاشت.

یال بلند، ژولیده و نانرتب این بازیگر حس خاصی به این مجموعه بخشیده است. پنه لوپه برای تکمیل ظاهر شیک خود یک جفت کفش سبز رنگ پوشید.

آرایش او نیز زیبایی طبیعی این بازیگر مشهور را آشکار کرد. به خصوص چشمان مسحورکننده اش که با خط چشم مشکی تزئین شده بود. در این عکس ها پنه لوپه با شکوفه های رنگارنگ گل های مختلف احاطه شده است.

زیبایی بازیگر اسپانیایی «پنه لوپه کروز» حتی با موهای نامرتب و ژولیده وصف نشدنی است!/ عکس

پروژه جدید و هیجان انگیز این بازیگر اسپانیایی

با یک پروژه جدید و هیجان انگیز، زوج بازیگر مشهور پنه لوپه کروز و اسکارلت جوهانسون می توانند دوباره در کنار یکدیگر بازی کنند. این دو هنرپیشه قبلا در فیلمی به نام ویکی کریستینا بارسلونا در سال 2008 بازی کرده بودند.

در حال حاضر، مذاکرات برای مشارکت آنها در فیلمی با کارگردانی نانسی مایرز و با بازی مایکل فاسبندر و اوون ویلسون در حال پیش‌رفت است. گزارش‌ها حاکی از این است که این پروژه جدید، با نام موقت “پاریس پارامونت”، قرار است داستان زوجی را که پس از تجربه پستی و بلندی‌های عشق دوباره به صحنه فیلمبرداری بروند، بیان کند.

در حالی که مذاکرات برای شرکت آنها در این پروژه هنوز ادامه دارد و ملاحظات بودجه نیز با دقت بررسی می شود، هیچ تایید رسمیی برای حضور آنها در فیلمی که در نظر گرفته شده، اعلام نشده است. طرفداران این دو بازیگر منتظر بروزرسانی های بعدی در مورد این همکاری هستند.

گردآوری شده توسط وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا