اخبار روز سینما

استوری از عمو پورنگ که نشان دهنده شکست عشقی است! / گفته های عمو پورنگ در مورد اعتماد نکردن به دیگران! + عکس

عمو پورنگ یکی از شخصیت های محبوب در کودکی جوانان ایرانی به حساب می آید که نام اصلی او داریوش فرضیایی است و مجری و برنامه ساز ایرانی است.

چندی پیش خبری مبنی بر شکست عشقی عمو پورنگ در رسانه های مجازی ایران منتشر شد که بسیار جالب و جذاب است.

شکست عشقی عمو پورنگ

استوری از عمو پورنگ که نشان دهنده شکست عشقی است! / گفته های عمو پورنگ در مورد اعتماد نکردن به دیگران! + عکس

عکس جدید امروز عمو پورنگ در رسانه ها منتشر شد و خبرساز شد. به نظر می رسد او چیزی در مورد شکست عشقی خود در استوری اینستاگرامش گفته است.

اجرا آهنگ سیب سیمین غانم توسط عمو پورنگ

امروز ویدیوی اجرای عمو پورنگ آهنگ معروف بانو سیمین غانم به نام «سیب» در رسانه ها دست به دست شد. ظاهرا صدای عمو پورنگ هم بسیار جذاب و دلنشین برای خواندن است.

عمو پورنگ جلوی شاهرخ خان هندی میخونه

یک ویدیو آهنگ قدیمی امروز عمو پورنگ برای ارائه شاهرخ خان به زبان هندی منتشر شد که بازخورد زیادی از سوی کاربران فضای مجازی داشت. عمو پورنگ تحصیلات خود را در رشته گرافیک ادامه داد و در مقطع کارشناسی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

عمو پورنگ در سال ۱۳۷۳ در سن ۲۱ سالگی وارد رادیو و تلویزیون شد و کار خود را به عنوان گزارشگر رادیو آغاز کرد. پس از آن در برنامه های رادیویی عصر جمعه با سبک های مختلف ظاهر شد که از بارزترین آنها می توان به «گل پسر» و «ننه بلقیس» اشاره کرد.

عمو پورنگ در حال هندی خواندن جلوی شاهرخ خان

داریوش فرضی متولد 1352 است. او بیشتر با برنامه عمو پورنگ شناخته می شود. او به دلیل ایفای نقش اول در این برنامه گاهی با نام عمو پورنگ در رسانه ها شناخته می ش.

اظهارات عمو پورنگ در مورد تغییر جنسیت

عمو پورنگ در حال هندی خواندن جلوی شاهرخ خان

عمو پورنگ او اخیراً با رسوایی ها و جنجال های زیادی روبرو شده است. مهمترین آنها بدون شک شایعه ازدواج و اخراج او از تلویزیون بود. او در مرحله اول ادعای ازدواج را رد کرد. با این حال، او به شبهات اخراج از تلویزیون پاسخی نداد.

عمو پورنگ که در حال حاضر بیشتر فعالیت خود را در شبکه های اجتماعی و ملاقات با بیماران خصوصی می گذراند. به تازگی ویدیویی از صحبت های عمو پورنگ منتشر کرد که در آن تغییر جنسیت داده و باعش شده است که بحث داغی در بین کاربران ایجاد کند.

او با برنامه «ما و شما» که به کارتون هایی که بچه ها دوست داشتند اختصاص داشت، پا به دنیای تصویر و تلویزیون گذاشت. او در سال 1357 در مجموعه تلویزیونی «تورنگ و پورنگ» چهره کودک شد و سپس در ماه رمضان سال 1381 با اجرای برنامه کودک و نوجوان و با نام مستعار «عمو پورنگ»بین مودکان محبوب شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا