اخبار روز سینما

عکس: شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش

به تازگی عکسی از مهدی سلوکی در فضای مجازی منتشر شده است. شاید شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش بسیاری از کاربران را شوکه کرده است.

اخیرا عکسی از شباهت مهدی سلوکی به پدرش در رسانه های مجازی نویز زیادی ایجاد کرده است. در ادامه شباهت  مهدی سلوکی و پدرش بررسی خواهیم کرد.

شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش

عکس جالب و باورنکردنی از مهدی سلوکی بازیگر مطرحی که چند روزی است شایعات زیادی پیرامونش وجود دارد با شباهت زیادی به پدرش منتشر شد. مهدی سلوکی متولد 23 خرداد 1361 در اصفهان بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکسی از شباهت زیاد مهدی سلوکی و پدرش را در زیر مشاهده می کنید:

عکس: شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش

عکس: شباهت عجیب مهدی سلوکی به پدرش

شباهت مهدی سلوکی به پدرش

شباهت مهدی سلوکی به پدرش

مهدی سلوکی او فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشکده هنر مالک اشتر بود و با خوشنویسی و نقاشی شروع کرد و در تلویزیون خوش درخشید و پرسپولیس تیم مورد علاقه اوست. پدرش سرهنگ نیروی هوایی و اصالتا تهرانی و مادرش اراکی است که فقط یک برادر بزرگتر به نام محمد سلوکی او یکی از مجریان پیشکسوت تلویزیون است.

مهدی سلوکی  دیپلم خود را در سال ۱۳۷۹ در سن ۱۹ سالگی دریافت کرد. پس از سربازی در کنکور شرکت کرد و در دانشکده بازیگری دانشگاه آزاد اراک پذیرفته شد. اما فعالیت های هنری اجازه نداد تا لیسانس پیش برود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا