اخبار روز سینما

عکسی جالب از جوانی شهربانو موسوی بازیگر نقش بی بی در سریال خاطره انگیز متهم فراری!

عکسی جالب از جوانی شهربانو موسوی بازیگر نقش بی بی در سریال خاطره انگیز متهم فراری منتشر شد.عکس های جوانی شهربانو موسوی شباهت زیادی به آشا محرابی دیگر بازیگر تلویزیون و سینما دارد.

آشنایی با شهربانو موسوی

آی فیلم: «سیده شهربانو موسوی» متولد 10 میزان (مهر) 1339 هجری شمسی در فارس، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس ادبیات شد و کار خود را از سال 1368 با حضور در تئاتر آغاز کرد و سپس پس از تست بازیگری وارد صدا و سیمای شیراز شد و به عنوان صداپیشه کودک در رادیو مشغول به کار شد.

عکسی جالب از جوانی شهربانو موسوی بازیگر نقش بی بی در سریال خاطره انگیز متهم فراری!

او در سال 1361 توانست پس از تست بازیگری در نقش کوتاهی در سریال «وارث» ایفای نقش کند، سپس در سال 1382 با فیلم «خوابگاه دختران» به کارگردانی «محمدحسین لطیفی» وارد عرصه بازیگری شد.

نقطه بازگشت

خانم موسوی در سال ۱۳۸۲ در سریال «جایزه بزرگ» به کارگردانی «مهران مدیری» ایفای نقش کرد که این روزها از شبکه آی فیلم ۲ در حال پخش است.

وی در سال 1363 با حضور در سریال متهم فراری به کارگردانی رضا عطاران به اوج شهرت رسید.

شهربانو موسوی درباره شخصیت «بی بی» در سریال چینی «متهم فراری» توضیح داد: بی بی زنی مهربان است. برای اینکه این تم دیده شود و از عبارات عادی (مادرشوهر) متمایز شود و نقش یکنواختی نداشته باشد، علاوه بر غرغرهای بی بی، چند خنده به او زدم تا کمی متحرک به نظر برسد و به نظر برسد. عبوس نیست

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا