اخبار روز سینما

آیا میدانستید این خانم زیبا، همسر “مهدی امینی‌خواه” است؟ | عکس

در ادامه جدیدترین عکس مهدی امینی‌خواه را مشاهده کنید.

مهدی امینی خواه، بازیگر سینما و تلویزیون، به مدت کوتاهی از فعالیت‌های خود کم کرده است. وی دارای فارغ‌التحصیلی از رشته نمایش در مقطع لیسانس از دانشگاه هنر و معماری تهران می‌باشد. به علاوه، به عنوان یک تاجر فعالیت دارد و به عنوان ورزشکار نیز فعالیت می‌کند. او دارای یک خواهر و سه برادر است.

مهدی امینی خواه بازیگری خود را پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه از سال ۷۱ با تئاتر آغاز کرد. در طی چهار سال، در تئاتر نقش‌های مختلفی ایفا کرد. سپس در سال ۱۳۷۵ برای اولین بار وارد دنیای تلویزیون شد و در سال ۱۳۷۶ با بازی در فیلم “تابلویی برای عشق” وارد عرصه سینما شد. شناخته‌ترین فعالیت‌های او به‌ویژه با سریال “نیکستال” در سال ۸۲ در ژانر منفی و سریال “هویت” در سال ۸۷ بوده است.

آیا میدانستید این خانم زیبا، همسر "مهدی امینی‌خواه" است؟ | عکس

بحث در مورد نقش های مهدی امینی خواه

تقریباً هشت سال دوره‌ای را تجربه می‌کردم که در آن نقش‌های مثبت را بازی می‌کردم، تا زمانی که در سال 1382، طبق پیشنهاد آقای مختاری، در سریال “نیستان” به نقش منفی روی آوردم. این نقش منفی باعث توجه گسترده مردم شد و من از جوایز و افتخارات مختلف از جاهای مختلف بهره‌بردم. در آن زمان، پیشنهادی به من داده شد که اگر توانایی بازی در نقش منفی را دارم، هر دو نقش مثبت و منفی را بازی کنم. خودم هم با این دیدگاه موافق بودم که بازیگری نباید به کلیشه‌ها محدود شود. به همین دلیل، تصمیم گرفتم تا نقش‌های متنوعی را بازی کنم و در حوزه هنر، تأثیرگذار باشم.

Recent search terms:

  • مهدی امینی خواه و همسرش

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا