اخبار روز سینما

چهره متفاوت صابر ابر در این عکس قدیمی! / نگاهی به بیوگرافی صابر ابر! + عکس

صابر ابر یکی از بازیگران با استعداد ایرانی اسن که کمتر شاهد حضور نام او در سر تیتر های خبری هستیم. او به خاطر بازی در فیلم درباره الی نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در ۲۷ امین جشنواره فیلم فجر و به خاطر بازی در فیلم دایره زنگی نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد در ۲۶ امین جشنواره فیلم فجر شد. در ادامه عکسی زیر خاکی از او را مشاهده می کنید.

صابر ابر یک بازیگر ایرانی است. صابر ابر متولد 1363 است. صابر ابر بازیگری بی حاشیه است. صابر ابر در فیلم های زیادی بازی کرد. صابر ابر همچنین یک عکاس است.

صابر ابر

بیوگرافی صابر ابر

صابر ابر در 18 خرداد 1363 متولد شد و  بازیگر و عکاس گالری دار تهرانی است. او فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت بازرگانی و فوق لیسانس سینما از دانشگاه آزاد فیروزکوه است.

شروع از ۱۶ سالگی

من در دوران راهنمایی یک اجرای مدرسه داشتم و رابط ریاضی ما خواهر خانم مرضیه برومند گفت باید بعد از نمایش شما را به خواهرم معرفی کنم.

اینگونه با دنیای حرفه ای ارتباط برقرار کردم و برای سریال داستان های نوروز که در سال 1379 فیلمبرداری شد با خانم برومند جلوی دوربین رفتم.

در کلاس بازیگری

بعد از اولین تجربه با مشاوره و صحبت های مصطفی احمدی و مرضیه برومند به مؤسسه کارنامه پیوستم و جزو شرکت کنندگان دوره سوم زیر نظر پرویز پرستویی بودم. آن زمان با حبیب رضایی و مهتاب نصیرپور هم دوره بودیم که یکی از پربارترین دوره ها بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا