اخبار روز سینما

این عکس پسر ابوالفض پور عرب برای اولین بار لو رفت!/عکس

به گزارش خبر پی ام آپ به نقل از رکنا، عکسی از ابوالفضل پورعرب در کنار پسرش منتشر شد.

ابوالفضل بیچاره عرب متولد 1 تیر ۱۳۴۰ بازیگر سینما و تلویزیون در تهران است. ابوالفضل پورعرب فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و کارگردانی از دانشگاه هنر است. ابوالفضل پورعرب در 19 سالگی اولین نقش حرفه ای خود را در نمایش «ماموریت حساس» در تالار چهارسوی تئاترشهر بازی کرد تا اینکه در سال 1378 کارمند تلویزیون شد. ابوالفضل پورعرب تا سال 64 در صداوسیما دستیار کارگردان بود، سپس تمام کارم وقف تئاتر شد تا روزی که بهروز افخمی به تئاتر آمد و من را برای فیلم «عروس» انتخاب کرد. ابوالفضل پورعرب با نیکی کریمی در فیلم «عروس» بسیار به شهرت رسید. عکسی از ابوالفضل پورعرب در کنار پسرش پوریا منتشر شد.

ابوالفضل پورعرب به ازدواج ناموفق اول و دوم خود اشاره ای نکرد، اما از این ازدواج ها صاحب یک پسر به نام پوریا و یک دختر به نام رویا شد. پورعرب بیگ در سال ۱۳۷۹ در سن ۳۹ سالگی برای سومین بار با آنا نعمتی ازدواج کرد. او در 23 سالگی ازدواج کرد و حاصل این زندگی دختری به نام رایکا شد.

پوریا پورعرب اولین فرزند ابوالفضل پورعرب بازیگر پیشکسوت سینمای ایران است و در واقع پسر او از همسر اولش است. پوریا پورعرب دو خواهر ناتنی به نام های رعنا و رایکا از دو همسر دیگر پدرش ابوالفضل پورعرب دارد. پوریا پورعرب در حال حاضر خبرنگار آزاد ورزش البرز است و به گفته پدرش همیشه به خاطر او از دنیای هنر دور بوده است.

این عکس پسر ابوالفض پور عرب برای اولین بار لو رفت!/عکس

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا