اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

عکس دختر بازیگر معروف لو رفت! /آقای بازیگر چه دختر جذاب و زیبایی دارد!

با نگاهی به عکس دختر امیررضا دلاوری، بازیگر مشهور، آشنا شوید.

در این عکس، امیررضا دلاوری و دختر ۱۴ ساله‌اش، دیار را مشاهده می‌کنید. کاربران فضای مجازی به زیبایی چهره دختر نوجوان این بازیگر معروف واکنش نشان دادند.

عکس دختر بازیگر معروف لو رفت! /آقای بازیگر چه دختر جذاب و زیبایی دارد!

بیوگرافی امیررضا دلاوری

امیررضا دلاوری در تاریخ ۱۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران به دنیا آمد و یک بازیگر سینما و تلویزیون است. او تا دیپلم تحصیلات خود را ادامه نداد، اما از سن ۱۸ سالگی با تئاتر آغاز کرد و در سن ۱۹ سالگی به صحنه رفت. همچنین، او در نواختن سازهای تار و تمبک نیز مهارت دارد. امیررضا دلاوری از سال ۱۳۸۵ با سریال “ما چند نفر” شروع به شهرت کسب کرد و در سال ۱۳۹۲ با سریال “هوش سیاه دو” به محبوبیت رسید. او همچنین با بازی در مجموعه‌های آنام” و “گشت پلیس” در سال ۹۷ شهرت بیشتری به دست آورد.

همسر امیررضا دلاوری

در سال ۱۳۸۶، زمانی که امیررضا دلاوری ۳۱ ساله بود، با خانم الهام مرادی ازدواج کرد. این ازدواج تنها به تولد یک دختر به نام دیار در سال ۱۳۸۸ منجر شد. آشنایی این زوج از طریق یک دوست مشترک شکل گرفت و در نهایت با دعوت امیررضا دلاوری از همسر آینده اش به نمایش تئاتر خود، این آشنایی تثبیت شد.

علاقه امیررضا دلاوری به دخترش

او می‌گوید: “من خواهری نداشتم و در خانه ما دختری وجود نداشت، به همین دلیل دوست داشتم که فرزندم یک دختر باشد. فکر می‌کنم اکثر آقایان دوست دارند دختر داشته باشند. من هم وقتی فهمیدم فرزندمان دختر است، خوشحال تر شدم.”

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا