اخبار روز سینمابیوگرافی هنرمندان

دارا حیایی از خانه مجلل و لوکسش رونمایی کرد! /عکس

دارایی حیایی در استایل، چهره و حتی نوع صحبت و تن صدا بسیار شبیه به امین است. تنها چیزی که شباهتی به پدر و مادرش ندارد، چشمان رنگی او می‌باشد که به گفته مادرش به پدر بزرگش رفته و چشمانی سبز رنگ دارد. امّا مونا بانکی پور، همسر سابق امین و بازیگر و کارگردان سینما، فعالیت کمی داشته اما هنوز فعال است.

عکس جدیدی از دارا حیایی که در خانه ای مجلل گرفته شده است منتشر شده است.

دارا پسر امین حیایی بازیگر معروف سینما است. امین سال ها فرزندش را از همه پنهان کرده بود و مدتی هم دارا را از ازدواج اولش با مونا بانکی پور لو داد. پسری که شباهت زیادی به یک سوپراستار سینما دارد.

دارا حیایی از خانه مجلل و لوکسش رونمایی کرد! /عکس

دارا حیایی

دارا حیایی از نظر استایل، چهره و حتی طرز صحبت و لحن صدایش شباهت زیادی به امین دارد. تنها چیزی که شباهتی به پدر و مادرش ندارد چشمان رنگارنگش است که به بیان مادرش به پدربزرگ دارا رفته سبز است. با این حال مونا بانکی پور همسر سابق امین بازیگر و کارگردان سینما است که چندان فعال نیست اما همچنان در حال فعالیت است.

دارا که سال ها خارج از ایران زندگی می کرد پس از بازگشت به ایران سعی کرد وقت خود را به آموزش بازیگری اختصاص دهد و به سرعت به سینما علاقه مند شد و توانست در فیلم شعله به کارگردانی حمید نعمت الله بدرخشد. او در تلویزیون هم موفق بود و خیلی زود با بازی در نقش هاشم در بین بینندگان سریال محبوبیت پیدا کرد. دارا که مادرش در ترکیه و پدرش در ویلای لواسان زندگی می کند، در خانه ای زیبا در تهران زندگی می کند و سعی می کند از زندگی مجردی خود لذت ببرد. او عکس هایی از خانه اش منتشر می کند، جایی که به نظر می رسد این بازیگر زمان زیادی را در تراس خانه اش می گذراند.

دارا حیایی در تنها خانه اش

ژست های هنری اغلب در عکس های بازیگران دیده می شود و سعی می کنند در هر عکسی که در اینترنت می گذارند، هنر و زیبایی را به نمایش بگذارند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا