اخبار روز سینما

عکس منشوری یوسف تیموری در کنار ماشا راد بلاگر معروف!/لبخند زیبای خانم بلاگر کنار یوسف!/عکس

ماشا راد در صفحه اینستاگرامش تصویری را منتشر کرد که بازتاب گسترده ای داشت. تصویر لو رفته از یوسف تیموری در کنار ماشا راد در دبی را در ادامه ببینید.
در فضای مجازی از مارشا راد متن زیر را منتشر کرده‌اند:

ماشا راد بلاگر و تهیه کننده محتوای دیجیتال ایرانی است. او در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتیوب فعالیت می کند و مطالب مختلفی را در زمینه های مختلف از جمله زندگی روزمره، سفر، آرایش و مد، آشپزی و سبک زندگی به اشتراک می گذارد. ماشا راد با شیوه خاص خود در تولید محتوا و بیان موضوعات مختلف توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. او همچنین در برخی پروژه های تجاری و همکاری های تبلیغاتی شرکت داشت.

اینکه بتوانیم از بیوگرافی مارشا راد به شکل واقعی با خبر شویم کار سختی است. فقط می‌توانیم به شما صفحه اینستاگرام مارشا راد را معرفی کنیم:

صفحه اینستاگرام مارشا راد

یوسف تیموری در کنار ماشا راد در دبی

مارشا راد در جشن تولد خودش

ماشا راد در جشن تولد خودش

یوسف تیموری واقف (متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۷) یک بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری خود را از سال ۱۳۷۶ با بازی در مجموعه سرزمین سبز آغاز کرد و با ایفای نقش‌های در مجموعه‌های تلویزیونی کمدی مانند سیب خنده، مجید دلبندم و زیر آسمان شهر به شهرت رسید. علاوه بر آن، تیموری در چند فیلم جدی نیز بازی کرده و برای ایفای نقش مکمل مرد، جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در اولین دوره جشنواره جام جم به دست آورد.

عکس یوسف تیموری در کنار ماشا راد لو رفت

عکس یوسف تیموری در کنار ماشا راد لو رفت

عکس منشوری یوسف تیموری در کنار ماشا راد بلاگر معروف!/لبخند زیبای خانم بلاگر کنار یوسف!/عکس

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/عکس-جنجالی-یوسف-تیموری-در-کنار-ماشا-راد/

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا