اخبار روز سینما

عکسی که میزان صمیمیت بیش از حد “نفیسه روشن و باربد بابایی” را نشان می‌دهد!/ تصویر جنجالی این ۲ هنرمند!

نفیسه روشن یکی از پرحاشیه ترین بازیگران زن ایرانی است که به تازگی عکسی در کنار باربد بابایی از خود منتشر کرده است.

 

به نقل از شمانیوز، نفیسه روشن، یک بازیگر موفق در صنعت سینما و تلویزیون است. او در کنار بازیگری، کارشناسی حقوق را در دانشگاه ازاد اسلامی اخذ کرده است. او فرزند اول خانواده‌اش است و دو برادر کوچکتر از خود دارد. علاقه زیادی به اتومبیل‌رانی دارد و آن را به عنوان سرگرمی مورد علاقه خود دنبال می‌کند.

اگرچه نفیسه روشن امروزه به عنوان یک بازیگر موفق شناخته می‌شود، اما در گذشته تجربه یک زندگی ناموفق را نیز داشته است. با این حال، او با پشتکار و تلاش برای بهبود وضعیت، به موفقیت در حوزه بازیگری دست یافته و به یکی از محبوب‌ترین بازیگران ایران تبدیل شده است.

عکسی که میزان صمیمیت بیش از حد "نفیسه روشن و باربد بابایی" را نشان می‌دهد!/ تصویر جنجالی این ۲ هنرمند!

نفیسه روشن، عکسی را در کنار باربد بابایی، مجری مشهور، در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد. او از جمله بازیگرانی است که با پشتکار و تلاش برای پیشرفت، به موفقیت در عرصه بازیگری دست یافته است. او کار خود را با بازی در تئاترهای دانش‌آموزی آغاز کرد و پس از آن در سریال‌های مختلف حضور داشت.

با بازی در سریال محبوب “روزهای یادماندنی” به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافته و نقش پری را بازی کرد. از آن پس، نفیسه روشن با بازی‌هایش و استعداد خود، در صنعت سینما و تلویزیون به عنوان یک بازیگر موفق شناخته می‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا