اخبار روز سینما

موهای هفت رنگ “باران کوثری” چهره این بازیگر را به کل تغییر داد!/ عکس

جدیدترین چهره باران کوثری در مطب دندانپزشکی مشاهده کنید.

به گزارش خبر پی ام آپ، یک عکس از باران کوثری با موهای ژولیده و رنگی منتشر شده است. در این روزها، باران کوثری با چالش‌ها و حواشی زیادی مواجه شده است. او با بازی در فیلم “اه رمضان” به نام “صاحب دلان” به شهرت دست یافته است. باران کوثری فرزند جهانگیر کوثری، که تهیه‌کننده، فوتبالیست سابق، گزارشگر فوتبال و روزنامه‌نگار است، و رخشان بنی اعتماد، یکی از تهیه‌کنندگان و کارگردانان معروف کشورمان است. او همچنین یک برادر بزرگتر به نام تندیس دارد. باران کوثری یکی از بازیگران مجرد کشورمان است و تاکنون ازدواج نکرده است.

موهای هفت رنگ "باران کوثری" چهره این بازیگر را به کل تغییر داد!/ عکس

باران کوثری در کنار مادرش درخشید

باران کوثری از سن ۶ سالگی وارد صنعت هنر و بازیگری شد، اما به دلیل شغل مادرش با دنیای هنر آشنا شده بود. فعالیت هنری او با نقش سارا در فیلم سینمایی “بهترین بابای دنیا” به کارگردانی داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۰ آغاز شد. در این فیلم و فیلم‌های بعدی که توسط مادرش ساخته می‌شد، به عنوان یک بازیگر کودک و نوجوان حضور پیدا کرد.

باران کوثری در سال ۱۳۸۳ با بازی در فیلم “خوابگاه دختران” به کارگردانی محمدحسین لطیفی به شهرت رسید. دو سال بعد، با همکاری بازیگری در سریال “صاحبدلان” در تلویزیون، او دوباره با این کارگردان همکاری کرد و با بازیگری زیبای خود، همه را به تحسین واداشت. در همان سال، برای نقش آفرینی در فیلم‌های “خون‌بازی” و “روز سوم”، اولین سیمرغ بلورین حرفه‌ای خود را دریافت کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا