اخبار روز سینما

عکسی که برای “الناز حبیبی” دردسرساز شد! | این عکس از خانم بازیگر دوست داشتنی رو از دست نده!

بازیگر دوست داشتنی، “الناز حبیبی” تصویری از خود منتشر کرده که بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در ادامه این مطلب، عکس این خانم بازیگر را مشاهده می‌کنیم.
به گزارش پی ام آپ،  الناز حبیبی، هنرمندی با استعداد در حوزه تئاتر، سینما و تلویزیون است که در مرداد ماه به دنیا آمده است. او به خاطر بازی‌های کمدی‌اش شناخته شده است. الناز حبیبی در یک خانواده پرجمعیت با پنج خواهر و یک برادر بزرگ شده است، اما همه اعضای خانواده اش در سوئد زندگی می‌کنند.
عکسی که برای "الناز حبیبی" دردسرساز شد! | این عکس از خانم بازیگر دوست داشتنی رو از دست نده!

 

الناز حبیبی سال هاست که مادرش را از دست داده و همیشه در سالگرد درگذشتش با پستی در صفحه شخصی اش از حسرت و عشق عمیقش به او می نویسد.

این خانم هنرمند خود را به عنوان فردی مهربان، مهمان‌نواز، دوست‌دار خانواده و پر از عشق می‌شناسد و بزرگترین ترسش در زندگی، نداشتن دوست‌داشتنی‌ها و پشتیبانی خانواده‌اش است.

الناز حبیبی از کودکی در کانون پرورش کودکان شرکت کرده و در سن نه سالگی به طور اتفاقی در اولین فیلم خود، که توسط یکی از اعضای خانواده به عنوان مدیر تولید تهیه شده بود، انتخاب شد و برای اولین بار در مقابل دوربین حضور یافت.

گردآوری شده از سایت فرتاک نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا