اخبار روز سینما

غوغای پریناز ایزدیار با این عکس / زیبایی چند برابری پریناز ایزدیار در لباس مجلسی!

بر اساس گزارش پی ام آپ، خانواده پریناز ایزدیار با تحصیل او در رشته بازیگری موافق نبودند، بنابراین او مجبور شد در دبیرستان رشته تجربی را انتخاب کند. پریناز ایزدیار هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. وی متولد 8 شهریور 1364 در بابل، بازیگر سینما و تلویزیون و دارای مدرک طراحی گرافیک است. پریناز ایزدیار اصالتا مازندرانی است. پریناز ایزدیار  این روزها مشغول بازی در سریال جیران است.

او سیمرغ بهترین فیلم جشنواره فجر سال گذشته را از آن خود کرد، داستان این فیلم زندگی دختری به نام پروانه است که سعی می کند با راه اندازی یک مغازه خرج خانواده اش را تامین کند. پروانه با مردی به نام فرهاد آشنا می شود که به او ابراز علاقه می کند، اما این تازه آغاز راه است.

پریناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین فر، رویا تیموریان، سیاوش چراغی پور، نادر فلاح و پیام احمدی‌نیا در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

لباس مجلسی پریناز ایزدیار

نشست خصوصی طی 10 روز اکران عمومی در بهمن ماه سال گذشته توانست با فروش حدود یک میلیارد تومانی پربیننده ترین فیلم جشنواره در سینماهای عمومی باشد. این میزان استقبال، فیلم را به یکی از امیدهای بزرگ گیشه امسال تبدیل کرده است.

از آنجایی که پریناز ایزدیار خانواده تحصیلکرده ای دارد و برادرش پزشک و پدرش وکیل است، پدرش مخالف تحصیل و فعالیت او در عرصه بازیگری بود و او را به تحصیل در رشته پزشکی یا حقوق ترجیح می داد، اما مادرش از همان ابتدا از او حمایت می کرد.

پریناز ایزدیار

تحصیلات ابتدایی را در بابل به پایان رساند و سپس به تهران مهاجرت کرد.

دوران دبیرستان را در تهران گذراند تا اینکه به دلیل شغل پدرش به بابل بازگشت و دبیرستان را در آنجا به پایان رساند و دوره پیش دانشگاهی را در تهران خواند.

پریناز ایزدیار در دوران دانشجویی در نمایشگاه های اسلامی به عنوان مدل مانتو و روسری حضور داشت و با هنرجویان اردوی «سینما» به تمرین بازیگری پرداخت و تحصیلات سینمایی خود را ادامه داد.

او در فیلم های مختلف تلویزیونی مانند «همان روز»، «داشتن و نداشتن»، «گور به گور»، «ماه در سایه» و «فال قهوه» به ایفای نقش های فرعی پرداخت و سعی کرد بر تجربیات خود بیفزاید.

پریناز ایزدیار مجرد است و تاکنون خبری از ازدواج او منتشر نشده است.

او همیشه در مصاحبه هایش گفته است که دوست دارد ازدواج کند و مادر شدن را تجربه کند. خانم ایزدیار عاشق بچه هاست و فکر می کند کسانی که تصمیم گرفته اند هرگز بچه دار نشوند روزی پشیمان خواهند شد. به نظر او ازدواج نیازمند بلوغ متقابل است و زن و مرد باید بتوانند مسئولیت زندگی مشترک را بر عهده بگیرند.

پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار استایل خوبی دارد، برای حفظ وزن مناسب از رژیم غذایی سالم پیروی می کند و سعی می کند شب ها برنج نخورد یا غذاهای مضر را حذف کند.

پریناز ایزدیار با توجه به علاقه ای که به فست فود دارد رژیم غذایی خود را کنترل می کند و از خوردن آنها اجتناب می کند.

سوابق هنری پریناز ایزدیار

در سال 2015 برای بازی در فیلم یک مرد، یک شهر تست داد و پذیرفته شد. وی با ایفای نقش در فیلم تلویزیونی ماه در سایه (1387) به کارگردانی سعید ابراهیمی فر وارد عرصه تلویزیون شد. ایزدیار در تله‌فیلم‌های زیادی بازی کرده و با کارگردانانی چون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرده است. پنج کیلومتر تا بهشت ​​اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد و در این سریال به موفقیت های زیادی دست یافت. او در فیلم «مردان ممنوعه» نیز در چند سکانس بازی کرد اما در مقایسه با سریال «پنج فرسنگ تا بهشت» به موفقیت چشمگیری دست نیافت.

سیمرغ پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار برای فیلم ابد و یک روز برنده سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد.

پریناز برای بازی در فیلم عابد و یک روز برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

فیلم ابد و یک روز به کارگردانی و نویسندگی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول سال 1394 است. ابد و یک روز در حین نمایش مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و برنده 9 سیمرغ بلورین (6 سیمرغ در بخش اصلی، 2 سیمرغ بهترین فیلم و بهترین کارگردانی در بخش نگاه نو و سیمرغ بهترین فیلم در بخش نگاه تماشاگران) در 34 برنده دوره جشنواره فیلم فجر شدند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا