اخبار روز سینما

عکس دردناک و ناراحت کننده از مزار داریوش مهرجویی + عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از پی ام آپ؛ اخیرا عکس های جدیدی از قبر زنده یاد داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر منتشر شده است و مشخصا هنوز سنگ قبر آن قرار نگرفته است. داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی فر توسط باغبان خود در کرج کشته شدند. مجموعه ویلایی زیبادشت کرج در اطراف مشکین دشت محل زندگی و کشته شدن داریوش مهرجویی است. قاتلان داریوش مهرجویی سه نفر بودند. داریوش مهرجویی و همسرش با چاقو کشته شدند. فیلم زیر بازآفرینی صحنه کشته شدن داروش مهرجویی و همسرش است.

داریوش مهرجویی

آريوش مهرجويی در هفدهم آذر در سال 1318 در تهران به دنیا آمد. در جوانی به نقاشی علاقه مند شد و همچنین عشق خود را به موسیقی احساس کرد و در کلاس های موسیقی شرکت کرد. با کمک پدرش سنتور را فرا گرفت و پس از فراگیری موسیقی کلاسیک به مهارت نواختن پیانو نیز دست یافت.

مهاجرت داریوش مهرجویی برای تحصیل

داریوش مهرجویی کارگردان مشهور در 17 سالگی به دنیای سینما علاقه مند شد و تصمیم گرفت برای درک بهتر فیلم ها زبان انگلیسی را بیاموزد و در 20 سالگی برای تحصیل به آمریکا رفت.

داریوش مهرجویی

بازگشت به ایران و شروع فعالیت کارگردان داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی در سال 1346 وارد دنیای کارگردانی شد و اولین فیلم خود به نام الماس 33 را جلوی دوربین برد. این فیلم که هزینه بسیار بالایی دارد در 5 بهمن 1346 در تهران به نمایش درآمد. با این حال، با وجود هزینه بالای تولید و فروش متوسط، یک شکست تجاری تلقی شد و توجه منتقدان را به خود جلب نکرد. این فیلم نقش مهمی در ورود داریوش مهرجویی به عرصه کارگردانی داشت.

داریوش مهرجویی

ازدواج و همسر داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی سال ها پیش با فریار جواهریان ازدواج کرد اما این ازدواج به جدایی ختم شد و سپس با وحیده محمدی فر، همسر دوم خود ازدواج کرد.

فرزندان داریوش مهرجویی

اطلاعاتی درباره فرزندان داریوش مهرجویی کارگردان منتشر شده است که وی دارای 3 دختر به نام های مونا مهرجویی، مریم مهرجویی و صفا مهرجویی است.

بیوگرافی فریار جواهریان همسر اول داریوش مهرجویی

داریوش مهرجویی قبل از انقلاب با خانم جواهریان ازدواج کرد. همسر سابق داریوش مهرجویی، فریار جواهریان، در سال 1331 در مشهد به دنیا آمد و در فرانسه بزرگ شد. او تحصیلات خود را در دانشگاه تگزاس، می آی تی و هاروارد در رشته مهندسی معماری ادامه داد. او پس از اتمام تحصیلات خود، شرکت مهندسی خود را تأسیس کرد. از ازدواج داریوش مهرجویی و فریار جواهریان دو دختر به دنیا آمد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا