اخبار روز سینما

استایل منحصربفرد “لیلا اوتادی” با واکنش‌های بسیاری همراه بود!/ عکس

جدیدترین عکس لیلا اوتادی را مشاهده کنید.

لیلا اوتادی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران، اخیراً در اینستاگرام عکسی با استایل خاص و متفاوت از خود منتشر کرد. در این عکس، لیلا اوتادی با لباسی در رنگ نود به تن، به خوبی به تصویر کشیده شده است. در ادامه می‌توانید عکس جدید لیلا اوتادی را مشاهده کنید.

استایل منحصربفرد "لیلا اوتادی" با واکنش‌های بسیاری همراه بود!/ عکس

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی (متولد 14) مرداد 1362)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران. اوتادی در تهران به دنیا آمد. او از کودکی به بازیگری علاقه مند شد. اوتادی دانشجوی کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.

لیلا اوتادی بازیگر

لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در شهر تهران به دنیا آمد. او از دوران کودکی علاقه‌مند به بازیگری شد و برای تحقق رویاهایش به هنر علاقه‌مند شد. لیلا اوتادی مدرک کارشناسی معماری داخلی را در دانشگاه هنر تهران اخذ کرده است.

لیلا اوتادی در نیوکمپ

لیلا اوتادی، هنرمندی که تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف نقش‌های مهمی را ایفا کرده است، در زمستان ۱۳۹۳ نخستین کتاب خود را منتشر کرد. این کتاب، با نام ‘”در بهشتی که کلاغی نیست مترسک هم نیست”، شامل ۳۵ قطعه شعر سپید است و به صورت دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شده است. کتاب، با حمایت انتشارات مروارید و در ۷۶ صفحه وجود دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا