اخبار روز سینما

عکس جدید حمید صفت با موهای بافته! +[رنگ موی عجیب و جدید حمید صفت]

عکس جدید حمید صفت; حمید صفت به تازگی در صفحه شخصی خود عکس هایی از استایل و مدل موی جدید خود را با کاربران به اشتراک گذاشته است.

حمید صفت خواننده محبوب رپ عکسی از موهای بافته خود منتشر کرد. برای اخبار به ادامه مطلب بروید عکس مدل موی جدید حمید صفت با ما بمان.

عکس جدید حمید صفت

  • مدل موی جدید حمید صفت

به گزارش منابع خبری:

حمید صفت، خواننده مشهور رپ ایرانی به اتهام قتل مادر همسرش در سال 1996 محکوم شد. اکنون تصاویری از حمید صفت با موهای بافته منتشر شد که باعث تعجب کاربران شد. جدیدترین عکس حمید صفت را در زیر می بینید:

عکس جدید حمید صفت

رنگ موی عجیب و جدید حمید صفت

قیافه عجیب حمید صفت با مدل موی عجیب آنچه او صورتی انجام داد اتفاق عجیبی است که او در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و از ضبط یک موزیک ویدیوی جدید خبر داد. به تازگی عکس جدیدی از رنگ موی عجیب و جدید حمید صفت در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد که عوارض زیادی به همراه داشت.

در زیر تصویری از مدل موی عجیب حمید صفت را مشاهده می کنید:

رنگ موی عجیب و جدید حمید صفت
قیافه عجیب حمید صفت با مدل موی عجیب

حمید صفت خواننده معروف هیپ هاپ که چند سال پیش به جرم قتل پدرش به زندان افتاد، پس از آزادی، آهنگ ها و آهنگ های مختلفی خواند و دوباره محبوب شد.

او اخیرا در صفحه اینستاگرام خود نوشت: عکسی از مدل موی عجیب حمید صفت منتشر کرد و گفت که موزیک ویدیوی جدیدی در دست ساخت دارد.

قیافه عجیب حمید صفت با مدل موی عجیب

به خواندن ادامه دهید:

بازنشر مطالب در شبکه های اجتماعی صرفاً جهت اطلاع رسانی بوده و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر فیگار مدیا نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا