اخبار روز سینما

عکسی از مریم معصومی با استایل جذابش در یک کافه لو رفت!/عکس

عکس جدید مریم معصومی در یک کافه رستوران را مشاهده می کنید. چتری زدناین بازیگر چهره او را به کلی تغییر داده است. مریم معصومی در بیست و چهارم اسفند 1365 در تهران به دنیا آمد و بازیگر است.

عکس گرفته شده از مریم معصومی در کافه.

عکس ثبت شده از مریم معصومی در کافه / تغییر چهره 180 درجه بازیگر زن!

خانواده مریم معصومی

مریم معصومی دو خواهر دارد و هر دو متاهل هستند. او دو خواهرزاده هم دارد. او یک برادر متاهل و یک برادر مجرد دارد. او با برادر بزرگش که مجرد است بسیار صمیمی است و انگیزه اصلی او در کارش هستند. پدرش بازنشسته و مادرش خانه دار است. یکی از برادرانش لیسانس برق، یکی از برادرانش دیپلم، یکی از خواهرانش حسابداری و خواهر دیگرش دستیار دندانپزشکی دارد.

علایق مریم معصومی

من زیاد ورزش می کنم، ورزش اصلی من شنا و بدنسازی است، زندگی من در چهار کلمه خلاصه می شود: «بازیگری»، «ورزش»، «عکاسی» و «خواب».

ازدواج مریم معصومی

مریم معصومی درباره شرایط ازدواج خود گفت: اولاً برای من تحصیلات بسیار مهم است زیرا می دانم دنیای یک فرد تحصیلکرده با دنیای دیگران متفاوت است. خانواده یکی دیگر از عوامل مهم برای من است که آن فرد در چه خانواده ای بزرگ شده است، چه پدر و مادری و با چه نگرشی. اولین بار فکر کنم ۱۵ یا ۱۶ سالم بود که عاشق شدم ولی سرانجام نداشت.، آن هم به سبب مدیریت خانواده ام بود که گفتند این سن، سن مناسبی برای ازدواج نیست. من هم شانس آوردم که پافشاری چندانی برای ازدواج نکردم.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا